فرمانده سپاه استان البرز با بیان رسالت سپاه و بسیج گفت: شاخص ترین ارزش های گروهای جهادی فرهنگ سازی در جامعه است، که این به معنای ایثار می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۰۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز در مراسم اختتامیه طرح هجرت در کانون فرهنگی شهید سبحانی جهادگران را عامل و عالم دانست و افزود: شما جهادگران، افسران حرکت بزرگ فرهنگی انقلاب اسلامی هستید.

گروه‌های جهادی، ظرفیتی مهم در ارائه مدیریت انقلابی/عزم بسیج برای سازندگی کشور

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیش از آنکه یک حرکت اقتصادی باشد یک حرکت بزرگ فرهنگی است، اظهار داشت: کار سازندگی و جهادی کار بزرگی است که ارزش والایی دارد و رسالت سپاه و بسیج نیز همین است.

سردار مولایی با بیان اینکه رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب است، اظهار داشت: پاسداری با نگهبانی متفاوت است و این پاسداری برای جلوگیری از سست شدن پایه های ستون انقلاب اسلامی است.

وی گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی فقط برای نگهبانی از دشمن خارجی نیست و اگر روزی آسیب اجتماعی و فرهنگی وارد شود باید وارد عمل شویم ضمن اینکه باید فرهنگ سازی نیز داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: جهاد و سازندگی یعنی از وقت، پول، مال و جان خود گذشتن و برای دیگران کار کردن ولی در جامعه ای که سوداگری حاکم می شود یعنی همه جیز برای من و نه برای دیگران در حالیکه هشت سال دفاع مقدس ما ایثارگری را ترویج داد و باید به آن فرهنگ برگردیم که برگشت به اصالت است.

وی با بیان اینکه کشور ظرفیت هایی دارد که متاسفانه به دلیل غفلت نمی توانیم آن ها را فعال کنیم، اضافه کرد: شما جهادگران در حال فعال کردن این ظرفیت ها هستید که حتی فعال کردن یک هنر در یک خانه یک ظرفیت است و این کار جهادی است.

سردار مولایی گفت: عقب ماندگی ما بسیار بالاست و برای اینکه عقب ماندگی های سنواتی را جبران کنیم باید یک عمل خارق العاده ای انجام شود و با کارهای دولتی و اداری انجام نمی شود و لازمه آن یک حرکت بزرگ جهادی است.

فرمانده سپاه استان البرز خاطر نشان کرد: حرکت های جهادی یعنی حرکت دادن مردم انقلاب مرهون مردم است و متاسفانه بخشی از این مردم فراموش شده اند و حتی کمکشان نمی کنیم تا از توانمندی خودشان استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها