بسیج رسانه خراسان رضوی با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تشکیل مجلس قوی و انقلابی را از الزامات پیش‌برنده بیانیه گام دوم انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۲۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در آستانه انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی، بسیج رسانه استان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای بر حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد.

در متن منتشر شده از سوی بسیج رسانه استان آمده است:

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین شاخص‌های مشارکت مردم است و یکی از برجستگی‌های انقلاب اسلامی این است که امر انتخابات در هیچ شرایطی تعطیل نشده است.

سیره سیاسی و اجتماعی حضرت امام خمینی (ره) حتی قبل از تشکیل و تعیین نوع نظام اسلامی تاکید به مراجعه عمومی و نظر مردم است آنجا که می‌فرمایند: «حکومت جمهوری اسلامی مورد نظر ما از رویه پیامبر اکرم (ص) و امام علی ـ. علیه السلام ـ. الهام خواهد گرفت و متکی به آرای عمومی ملت خواهد بود و شکل حکومت با مراجعه به آرای ملت تعیین خواهد گردید.»

بنابراین نگاه استراتژیک امام خمینی (ره) به مردم حتی در تعیین شکل حکومت نشان می‌دهد در نظام جمهوری اسلامی آرا مردم تشریفاتی و تزئیناتی به سبک نظام‌های سرمایه‌داری و دیکتاتوری نیست و رای مردم تعیین کننده است.

تحریم‌های اقتصادی ظالمانه آمریکا علیه ملت سرافراز ایران، بدعهدی‌های دولت‌های وابسته به استکبار و همچنین خوش‌رقصی برخی کشور‌های منطقه در برابر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اهمیت حضور آگاهانه و هوشمندانه ما را می‌طلبد.

برای تشکیل مجلس قوی که تشکیل آن همزمان با آغاز گام دوم انقلاب است، نیازمند حضور قدرتمند مردم ایران اسلامی هستیم.

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از اصحاب رسانه و خبرنگاران و فعالان انقلابی استان به عنوان اقشار تاثیرگذار دعوت می‌کند در ترغیب و تشویق مردم نسبت به انتخاب نمایندگان کارآمد، متعهد، مدافع محرومان و مستضعفان ایران و جهان، مقاوم در برابر خواسته‌های بیگانگان، شجاع و بابصیرت اطلاع‌رسانی و مردم را به شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفندماه ۹۸ دعوت نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها