حضور مردم در انتخابات شاخص های وحدت را تقویت می کند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان در پیامی مشترک تاکید کردند: انتخابات در ایران اسلامی مظهر قدرت و اقتدار نظام است و حضور مردم شاخص های وحدت را در جامعه تقویت می کند.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۶۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله علی خاتمی و مهندس فتح الله حقیقی در پیامی مشترک از مردم استان دعوت کردند در انتخابات دوم اسفند حضور پرشوری داشته باشند.

در این پیام آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا برخاسته از اراده مردم مسلمان و با تکیه بر خواست و نظر و حمایت‌های مردم و پیروی از ولایت فقیه است لذا حضور مردم در تمامی عرصه ها، در جمهوری اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد.

خاتمی و حقیقی در پیام مشترک خود تاکید کردند: هم که کشور در شرایط منطقه‌ای و جهانی خاصی قرار گرفته، نگاه همه جهانیان به رفتار و تصمیمات سیاسی ایرانیان است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان و همچنین استاندار زنجان عنوان کردند: همیشه در صحنه ایران اسلامی در طول چهل سال اخیر همواره در انتخابات بعنوان یک حق و تکلیف، حضور چشمگیری داشته اند و در دوم اسفند نیز با حضور حماسی خود برگ زرینی در تاریخ کشور به ثبت خواهند رساند.

خاتمی و حقیقی افزودند: انتخابات در ایران اسلامی مظهر قدرت و اقتدار نظام است و حضور مردم مقوم‌های وحدت را در جامعه تقویت می‌کند. برای ارتقاء مصالح ملی، افزایش امنیت جامعه و تقویت پایه‌های اساسی نظام اسلامی از مردم دعوت می‌شود در صحنه انتخابات دوم اسفندماه حضور گسترده و پرشور داشته باشند.

در این پیام مشترک تاکید شده است: از مردم غیور، وظیفه‌شناس و ولایتمدار استان زنجان میخواهیم که در روز دوم اسفند هیچکس در صحنه انتخابات تماشاچی نباشد تا پشتیبانی ملت از رهبری و حضور و حمایت مردم از نظام را به رخ جهانیان بکشیم.
ارسال نظرات