خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بهار:

مسئله مهم در انتخابات مسئله حضور است

امام جمعه شهرستان بهار گفت: مسئله مهم در انتخابات مسئله حضور شما است، چنانچه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حضور در انتخابات را تحکیم کننده نظام بیان کرده است و اینکه آبروی ملت ایران را زیاد می‌کند.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۸۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶

مسئله مهم در انتخابات مسئله حضور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در نشست روشنگری با مسئولان و سرگروهان ومربیان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) به الزام شرکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: انتخابات نماد حرکت اسلامی در کشور است.

وی افزود: مسئله مهم در انتخابات مسئله حضور شما است، چنانچه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حضور در انتخابات را تحکیم کننده نظام بیان کرده است و اینکه آبروی ملت ایران را زیاد می‌کند و دشمن را از طمع ورزیدن و ضربه زدن به کشور و توسعه فساد و فتنه منصرف می‌کند.

امام جمعه شهرستان بهار به برخی ویژگی‌های نماینده اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و دیانت و دینداری، وفاداری به قانون و شجاعت و نهراسیدن از قدرت‌های بیگانه را زا جمله این ویژگی‌ها برشمرد.

وی ادامه داد: نباید شعارها و وعده‌های غیر عملی کاندیداها را ملاک قرار دهیم چراکه بسیاری از این وعده‌ها به شعار نزدیک‌تر هستند تا به برنامه‌های اجرایی.

ارزنده متدین بودن فرد را نیز از مهمترین ویژگی‌ها برشمرد و افزود: اگر نماینده‌ای مقید به مسائل شرع مقدس باشد برای مردمش می‌تواند کار کند در غیر اینصورت نه می‌تواند اولویت جامعه را درک کند نه دلسوزانه خدمتگزار باشد.

مسئله مهم در انتخابات مسئله حضور است

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات