مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:مردم با حضور میلیونی خود در مراسمات سیدالشهدای مقاومت نشان دادند که با هر گرایش و نظری که داشته باشند وابسته و پایبند به انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۰۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان این که یکی از ویژگی های بارز نظام جمهوری اسلامی مشارکت مردم در سرنوشتشان بوده است عنوان کرد: از اوایل انقلاب تا کنون هر اتفاقی که در نظام رخ داده است ثمره ی حضور مردم بوده است و یکی از نمادهای حضور مردم انتخابات است که تاکنون مردم حضور پر رنگی داشته اند.

وی ادامه داد:  ثمره ی حضور مردم تضمین کننده خیلی از موانع انقلاب و نظام است لذا هرچه مشارکت مردم با نظام بالا باشد امنیت نظام در حوزه های استراتژیکی که نظام در سطح بین الملل دارد قوت و دوام بیشتری خواهد داشت.

بهروز با بیان اینکه هرچه مشارکت مردم بالا تر باشد  نظام از اقتدار بیشتری برخوردار است تصریح کرد:  هر اقدامی که نمایندگان مجلس انجام می دهند در سرنوشت تک تک افراد جامعه تاثیر گذاراست در نتیجه شرکت در انتخابات برای همه  با هر گرایشی و مذهبی ضروری است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان تدیین، پاک دستی، انقلابی بودن را از ویژگی های یک نماینده خوب دانست و اظهار داشت: در انتخابات منتخبین سعی کنیم که افراد کار آمد، موثرو افرادی که فهم دقیقی از مشکلات مردم داشته باشند انتخاب شوند.

وی خاطر نشان کرد:دشمن در تلاش است تا نشان دهد که مردم از نظام ناراضی هستند و شهادت حاج قاسم نشان داد که مردم به انقلاب و نظام وابسته وپایبند هستند لذا شهادت حاج قاسم خون تازه ای در رگ های انقلاب به جریان انداخت.

بهروز در ادامه افزود: این مراسمات پور شوری که در شهر های مختلف برگزار شد و شاهد حضور میلیونی مردم بود که خیل عظیم مردم نشان دهنده این است که مردم پایبند به نظام و انقلاب هستند مردم گرایش ها و نظرهای متفاوتی دارند اما در جایی که منافع ملی به خطر می افتد همه پای انقلاب هستند

مسئول بسیج دانشجویی استان بیان کرد:مردم با حضور میلیونی خود در مراسمات سیدالشهدای مقاومت نشان دادند که با هر گرایش و نظری که داشته باشند اجازه نمی دهند که منافع ملی به خطر بیافتد ازجانب مردم  هیچ خطری انقلاب را تحدید نمی کند لذا در توجه مسئولین به مردم در جاهایی کوتاهی شده است که این باید جبران شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات