انقلابی بودن اولین ویژگی تشکیل مجلس انقلابی وفرد اصلح است

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حقیقتا اگر یک مجلس قوی داشته باشیم باید حضور قوی داشته باشیم تا مجلس برای رفع مشکلات به دولت بتواند کمک کند.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۹۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت الاسلام علی جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان  ظهر امروز با حضور در مسجد جامع این شهر رای خود را به صندوق انداخت و اظهار داشت: حقیقتا اگر یک مجلس قوی داشته باشیم باید حضور قوی داشته باشیم تا مجلس برای رفع مشکلات به دولت بتواند کمک کند.

وی با بیان اینکه اقتدار، عزت و پایداری ایران اسلامی از مهمترین نتایج حضور گسترده مردم در انتخابات است و باید این امر مورد توجه جدی مردم باشد، اضافه کرد: حضور گسترده و حماسی مردم شجاع ایران اسلامی در انتخابات موجب عزت و اقتدار میهن اسلامی و شکست توطئه‌های استکبار جهانی خواهد شد.

مسوول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نیز در ادامه عنوان نمود: حقیقتا اگر یک مجلس قوی داشته باشیم باید حضور قوی داشته باشیم تا مجلس برای رفع مشکلات به دولت بتواند کمک کند.


وی با بیان اینکه انقلابی بودن اولین ویژگی تشکیل مجلس انقلابی وفرد اصلح است اضافه کرد:ولایی بودن و کار آمد بودن دیگر شاخصه‌های کاندیدای اصلح است.


حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد از مردم خواست با شرکت خود در انتخابات آینده و سرنوشت خود را رقم بزنند.


وی با اشاره به انتخابات درست و اصلح گفت که معیار‌های انتخابات را مقام معظم رهبری تعیین فرمود: ه اند بنابراین هرکسی براساس تشخیص خود می‌تواند به فرد اصلح رای دهد.


نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان عنوان نمود: در این شرایط که استکبار و عوامل استکبار جهانی در صدد بدبین ساختن مردم نسبت به نظام و مسئولین نظام هستند بنابراین مردم با حضور در انتخابات می‌توانند تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار