یک فعال بسیجی در گفتگو با «بسیچ»:

رمز موفقیت بسیج،حفظ روحیه ی انقلابی است

فعال بسیجی اظهارداشت: رمز موفقیت بسیج،حفظ روحیه ی انقلابی وفعالیت در عرصه های جهادی است.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۹۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

اکبر میناخانی؛رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه قدوسی (ره) وموفق ترین رابط نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان در سال 1398 در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به  نقش وتاثیرات پایوران به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج اظهارداشت: تحول وتعالی پایگاههای مقاومت ، یکی از ضروریات تحقق گام دوم انقلاب است که پیش نیاز آن شناخت صحیح اوضاع حال حاضر پایگاهها و رصد وپایش وضع موجود آنها است.

 

وی بابیان اینکه حضور میدانی  یکی از مهم ترین  اصول مدیریتی است که از مهم ترین مطالبات مقام معظم رهبری در سالیان گذشته می باشد،افزود: با این حال حضور پایوران رسمی به عنوان رابط نمایندگی ، علمی وفرهنگی، تعلیم وتربیت وغیره در حوزه ها وپایگاههای مقاومت بسیج محل سکونت خود می تواند نقش مهم وسازنده در جذب و تربیت ، بصیرت افزایی ونهضت روشنگری بسیجیان واهالی مساجد داشته باشد.

 

میناخانی همچنین حضور در مساجد را سبب تقویت و تعامل سازنده بسیج با مساجد وهیات امناء و دلگرمی بسیجیان در برنامه های مختلف معنوی واعتقادی وسازندگی و غیره عنوان کرد وافزود:این حضور وفعالیت راه رسیدن به هدف را نزدیکتر کرده وزمینه ساز پیشبرد اهداف و برنامه های بسیج می باشد.

 

 وی باتاکید براینکه تمامی بسیجیان می بایست به این مسئله ی مهم عنایت ویژه داشته باشندکه هر یک از پایوران با حضور وقبول مسئولیت در بسیج می توانند بدنه بسیج را فعال وپویا نگه داشته و سبب انتقال تجربیات ، دانش ،علوم  و فنونی که در طول خدمت بدست می آید به بسیجیان گردد تا بتوانند مثل گذشته در ادامه راه بر موفقیت های خود بیفزایند.

 

وی با بیان اینکه این امر نه تنها باعث تقویت بدنه بسیج وارتباط سازنده با مردم می شود، بلکه خود پایوران نیز  می توانند در ماموریت هایی که در سطوح بالای سازمان واگذار می شود از عهده مسئولیت های سنگین هم بر بیایند؛تصریح کرد:رمز موفقیت بسیج؛حفظ روحیه انقلابی وبسیجی وحضور مثمرثمر وپویا در تمامی خدمات وفعالیت های جهادی می باشد.

 

میناخانی در پایان تاکید کرد: از بسیجیان عزیز درخواست می نمایم که در این راه پر فراز و نشیب ایمان و روحیه انقلابی خود را حفظ نموده و در برابر مشکلات و سختی ها از خود صبر و حوصله نشان دهند تا ان شاالله سرباز خوبی برای سپاه امام زمان(عج) و نائب برحق ایشان، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) باشیم.

ارسال نظرات