خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهيد حسینی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهيد والامقام کوچک حسینی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۴۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در راس هيئتی با خانواده شهيد والامقام کوچک حسینی ديدار و از آنها دلجويی كرد.

وی با بیان اینکه مسئولان از خون شهدا به این موقعیت و مقام رسیده‌اند و باید خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا باشند، افزود: ایمان به خدا، ولایتمداری و حرکت در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سبب ماندگاری نام شهدا می‌شود.

این مسئول خانواده شهدا را چشم و چراغ این ملت دانست و ادامه داد: امنیت و اقتدار کشور عزیزمان مرهون فداکاری‌ و جانفشانی‌های شهدای والامقام است پس باید راه و یاد آنها را در کشورمان زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه استقامت و پایداری خانواده شهدا سبب تداوم این انقلاب شده است، گفت: خانواده معظم شهدا سبب برکت این مملکت هستند و باید قدردان یکایک این عزیزان باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان یکی از وظایف ما است، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز کشورمان در جهان به برکت خون شهیدان والامقام به دست آمده است، بنابراین باید برای تقویت اقتدار به صورت جدی و با عزم راسخ گام برداریم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار