خبرهای داغ:
فرخزاد گفت: در بخش شهری موضوعات آب طالقان بعنوان بزگترین پروژه عمرانی استان در الویت باشد تا با الویت آبرسانی به آبیک تأمین آب شرب شهرهای قزوین و آبیک و روستاهای استان با سرعت بیشتری پیگیری شود
کد خبر: ۹۲۲۰۴۶۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با معرفی داراب بیرنوندی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این منطقه اجرا شد.

علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: با توجه با این که در 5 سال آینده تعدادی از کارکنان آب و فاضلاب شهری بازنشسته می‌شوند و باید از امروز برای کادر سازی اقدام شود تا در آینده با چالش مواجه نشویم.

وی گفت: ادغام و یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی به نفع مردم است و جهت ارائه ظرفیت های شرکت آب و فاضلاب تنگناهایی وجود دارد که در همین راستا تسریع در تکمیل ساختمان آبفای استان ضروری است چرا که این کار در اجرای یکپارچه سازی هم کمک می‌کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: در بخش شهری موضوعات آب طالقان بعنوان بزگترین پروژه عمرانی استان در الویت باشد تا با الویت آبرسانی به آبیک تأمین آب شرب شهرهای قزوین و آبیک و روستاهای استان با سرعت بیشتری پیگیری شود.

فرخزاد عنوان کرد: در هیچ کجای دنیا از آب آشامیدنی مصارف دیگر نمی شود و باید در بخش فرهنگ سازی در کشور تلاش کنیم و تلاش کنیم تا در کمترین زمان جداسازی آب شرب و مصارف دیگر انجام شود.

در بافت فرسوده شهری، شکستگی در لوله های آب و تصفیه خانه های فاضلاب مشکلاتی وجود دارد همچنین در تصفیه خانه های روستاها به ویژه در روستاهایی که نمونه گردشگری و دارای زیست بوم های گردشگری هستند، تصفیه خانه احداث شود.

گفتنی در پایان مراسم ضمن تقدیر از خدمات 11 ساله علی علیزاده مدیرعامل سابق که به افتخار بازنشستگی نائل شده، داراب بیرنوندی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین معرفی شد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها