خبرهای داغ:
برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

باید رعایت نکات بهداشتی در اماکن عمومی را بسیار جدی بگیریم

مسؤول روابط عمومی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: با توجه به اخبار ورود ویروس کرونا به کشور، ضرورت دارد که رعایت نکات بهداشتی در اماکن عمومی را بسیار جدی بگیریم.
کد خبر: ۹۲۲۰۵۲۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهندس فاطمه امامی، مسؤول روابط عمومی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: با توجه به اخبار ورود ویروس کرونا به کشور، ضرورت دارد که رعایت نکات بهداشتی در اماکن عمومی را بسیار جدی بگیریم.

وی یکی از اقدامات ضروری برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را اجتناب از حضور غیر ضروری در تجمعات دانست و افزود: کسب ‌و کارهایی که به نوعی با تجمع پیوند خورده‌اند، مانند: سینما، تئاتر، باشگاه‌های ورزشی، مراکز خرید، آرایشگاه ها و تالارهای برگزار کننده جشن ها، در این روزها باید نکات جلوگیری از انتشار بیماری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مهندس امامی، بیان کرد: افرادی که بخاطر شرایط کاری در موقعیت‌های مختلف، بویژه در مکان‌های عمومی تردد دارند، می‌توانند به انتشار و شیوع این بحران، بیشتر دامن بزنند و ضروریست همه ادارات، شرکت ها، دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و همچنین رسانه‌ها اقدامات و تدابیر لازم را به منظور کاهش اثرات این ویروس بکار گیرند تا بتوان از سلامت مردم محافظت کرد.

مسؤول روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان قزوین تاکید کرد که آگاه سازی و تقویت سطح فرهنگی مردم، نسبت به کاهش سطح ارتباطات فردی و اجتماعی و عدم حضور در تجمعات غیرضروری و مراکز عمومی، در کنار انتشار مطالب آموزشی و بهداشتی متناسب با مقاطع مختلف تحصیلی، به بازسازی و بازتوانی جامعه و تقویت روحیه مردم کمک می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها