در جهت محرومیت زدایی در بخش ها و روستاهای مختلف جیرفت صورت می گیرد.
فرمانده سپاه جیرفت بیان کرد: ۷۸ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ، ۴۳ واحد برای مددجویان بهزیستی و ۷ واحد هم در جهت قرارگاه محرومیت زدایی در بخش ها و روستاهای مختلف شهرستان در حال ساخت داریم و امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ یعنی سه ماه دیگر کلیه منازل به مالکان آنها تحویل گردد.
کد خبر: ۹۲۲۰۹۶۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سرهنگ محمدرضا استایی به همراه حسین مشایخی رئیس شورای شهر جیرفت از مراحل ساخت منازل مسکونی شهرستان از منازل در حال ساخت در بخش اسماعیلی و روستای دهنو فتح المبین بازدید کرد.

استایی اظهار داشت: سپاه مطیع امر ولی فقیه و فرمانده کل قوا است و همانطور که بارها گفتیم ما منافع مردم برایمان در اولویت است و خود را از بدنه همین مردم عزیز می دانیم و دغدغه ما و مجموعه نظام کمک رسانی به ولی نعمتان در بزنگاه های اصلی و خدمت و سازندگی ایران اسلامی است.

وی افزود: حرکت عظیم ساخت مسکن برای محرومان جهاد خانه سازی با تدبیر و همت فرمانده محترم کل سپاه و همکاری کمیته امداد ، بهزیستی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای برداشتن باری از دوش مردم عزیز در سراسر کشور در حال اجرا است و به شهرستان جیرفت هم بر اساس سلسله مراتب ماموریت داده شده است.

فرمانده سپاه جیرفت بیان کرد: ۷۸ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ، ۴۳ واحد برای مددجویان بهزیستی و ۷ واحد هم در جهت قرارگاه محرومیت زدایی در بخش ها و روستاهای مختلف شهرستان در حال ساخت داریم و اکثر آنها با تلاش و فداکاری بسیجیان گروههای جهادی احداث شده که تقریبا مراحل پایانی خود را طی می کند و امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ یعنی سه ماه دیگر کلیه منازل به مالکان آنها تحویل گردد.

                                 

انتهای پیام/

ارسال نظرات