معاون فرمانداری شهریار،در نشست خبری مطرح کرد:

مبتلا شدن یک فرد غیر بومی به کرونا در شهریار/ 14تن مشکوک،شناسایی ‌و قرنطینه شدند

خبرگزاری بسیج: معاون فرماندار شهریار با بیان اینکه،تا کنون«ثبت یک‌نفر غیر بومی مبتلا به کرونا گزارش شده است»،گفت:این بیمار به تهران اعزام شد و‌۱۴نفر مشکوک به این بیماری نیز،شناسایی و در شهریار قرنطینه شده اند.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۱۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار غرب استان،خبرگزاری بسیج، رضا غلامی، معاون سیاسی-امنیتی و‌اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار، پیش ازظهر امروز در نشست خبری که با موضوع اطلاع رسانی در باره آخرین اخبار ویروس کرونا برگزار شد، خاطر نشان کرد:اقدامات و‌تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از شیوع این بیماری در سطح شهرستان شهریار به طور جدی در حال انجام است.

وی از تعطیلی برنامه های عمومی سازمانهای دولتی در شهریار تا اطلاع ثانوی خبر داد و‌تصریح کرد:مردم از قرار گرفتن در محیط های عمومی که احتمال وجود این ویروس دارد،جدا بپرهیزند و‌ فرمانداری نیز در این راستا،کلیه مراسم،مسابقات ورزشی،تجمعات فرهنگی و‌مذهبی را به حالت تعلیق در آورده است.

غلامی، از شناسایی دو‌ واحد تولید ماسک و انبار حاوی مقدار بالایی الکل و‌ماسک احتکار شده خبر داد و‌اظهار داشت: شب گذشته در باغستان شهریار نیز، مورد مشکوکی شناسایی شد،که تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

معاون سیاسی-امنیتی‌ فرماندار شهریار،در پاسخ به این سوال که «آیا فرد مبتلا به کرونا در شهریار گزارش و ‌یا مشاهده شده است»،گفت:در شهرستان یک‌نفر غیر بومی مبتلا به کرونا شد،که با رعایت اقدامات لازم به تهران منتقل شده است و 14نفر مشکوک دیگر نیز در بخش مستقل بیمارستانهای تامین اجتماعی نور و ‌امام سجاد شهریار در قرنطینه هستند.

 به گفته این مقام محلی،موردی که بر اثر کرونا منجر به فوت شود را نداشته ایم و‌نتیجه آزمایش14نفر مشکوک به این بیماری نیز، تا پنج روز آینده مشخص خواهد شد.

وی در عین حال ادامه داد،با شیوع آنفلوآنزای فصلی و‌همزمان شدن این بیماری با کرونا، مردم را در تشخیص این بیماریها سردرگم و نگران کرده است.

غلامی در خاتمه این نشست، با تاکید بر اینکه رسانه ها و‌خبرنگاران باید در جهت انتشار اخبار صحیح و ‌القای آرامش در جامعه گام بردارند،خاطر نشان کرد: تنها مرجع قابل استناد و‌معتبر برای پیگیری موضوعات مرتبط با ویروس کرونا،توسط کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام//

 

 

 

ارسال نظرات