خبرهای داغ:
دکتر نیک روش گفت: راه اندازی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها فرصت مناسبی برای پیشرفت علمی و تسریع روند انتقال علم به جامعه است
کد خبر: ۹۲۲۱۳۹۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، دکتر محمد جواد نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با دکتر نصیری رئیس دانشگاه سمنان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر نیک روش گفت: خروجی نهاد علم دانش است که این دانش در حوزه‌های مختلف توسط افراد متخصص به جامعه انتقال پیدا می‌کند. راه اندازی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها فرصت مناسبی برای پیشرفت علمی می‌باشد و میتوان به وسیله آن انتقال دانش از دانشگاه به جامعه را تسریع کرد.
در ادامه دکتر نصیری گفت: به زودی مزرعه تحقیقاتی بسیج دانشجویی دانشگاه افتتاح خواهد شد. این پروژه دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که یکی از آن‌ها کسب تجربه برای اعضای این مرکز تحقیقاتی خواهد بود تا بتوانند با تجربه‌ای که کسب میکنند در این زمینه تاثیر گذار باشند.
رییس دانشگاه سمنان گفت: در هر جا مجموعه بسیج دانشجویی وارد شود و مدیریت کار را بدست بگیرد آن کار به نحو احسن انجام خواهد شد نمونه بارز این موضوع اردو‌های جهادی است که بسیج دانشجویی با کمترین امکانات و بهترین مدیریت بیشترین خدمات را به مردم مناطق محروم ارائه میدهد.
در این دیدار محمد امین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن تشکر از همکاری مجموعه دانشگاه سمنان با بسیج دانشجویی دکتر نصیری را بعنوان یکی از همراهان همیشگی بسیج دانشجویی دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها