خبرهای داغ:
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین با توجه به شیوع ویروس کرونا به شهروندان محترم توصیه کرد از حضور غیر ضروری در مراجع قضایی جددا خودداری کنند.
کد خبر: ۹۲۲۱۵۰۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار چبرگزاری بسبج قزوین، با توجه به شیروع ویروس کرونا در اکثر استان های کشور و مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش 2 نفر در استان قزوین، ضروری است مردم موارد بهداشت فردی و عمومی را بیش از پیش در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری رعایت شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: اقدامات پیشگیرانه مختلفی از جمله تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، سینماها و برخی اماکن عمومی، لغو جلسات و همایش ها، کاهش ساعت اداری کارکنان، کنترل مبادی ورود و خروج شهر، ضدعفونی مدارس و وسایل نقلیه عمومی و... در استان قزوین برنامه ریزی و اجرایی شده و لازم است این اقدامات استمرار داشته و توصیه می شود شهروندان در روابط اجتماعی و فعالیت های روزانه خود تمامی موارد بهداشتی را با دقت رعایت و به دیگران نیز آموزش دهند و از عبور و مرور غیر ضرور در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد جددا خودداری پرهیز کنند.

ولی زاده در ادامه تاکید کرد: مراجع قضایی یکی از اماکن شلوغ و پر رفت و آمد شهروندان است و به دلیل مراجعین مختلف شدیدا در معرض پخش این ویروس در صورت ابتلاء قرار دارد و شهروندان محترم می توانند امورات پرونده ای و اطلاع از وضعیت آن را از طریق سامانه ثنا پیگیری و دنبال کنند.

این مقام قضایی استان اذعان داشت: مجتمع های قضایی استان تمامی موارد بهداشتی را رعایت کرده و ضدعفونی روزانه انجام می شود، اما به شهروندان محترم توصیه می کنیم حدالامکان از مراجعه غیر ضروری به مراجع قضایی جددا خودداری کنند و تنها در صورت ابلاغیه حضور در این مراجع حاضر شوند.

معاون دادستان مرکز استان در پایان خاطرنشان کرد: لازمه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و عمومی است و باید نسبت به این موضوع فرهنگ‌سازی صورت گیرد و راهکارها و اقدامات پیشگیرانه بهداشتی از سوی دستگاه های متولی، صدا و سیما و رسانه ها به شهروندان آموزش داده و اطلاع رسانی شود تا از شیوع این ویروس پیشگیری و جلوگیری شود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها