مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

شستشو و ضدعفونی اتوبوس‌های ناوگان برون شهری همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت بهداشت، اتوبوس‌های ناوگان برون شهری شستشو و ضد عفونی می شوند.
کد خبر: ۹۲۲۲۰۴۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

شستشو و ضدعفونی اتوبوس‌های ناوگان برون شهری همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری انقلاب همدان ابراز داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نگرانی عمومی از انتشار آن و به منظور جلوگیری از آلودگی و افزایش خطر گسترش آن، با نظر و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، رعایت موارد بهداشتی و پاکیزگی عمومی پایانه‌های مسافربری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور علاوه بر نصب بنر‌های آموزش بهداشت در پایانه‌ها، شستشو و ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها و الزام پیاده کردن مسافران در محل پایانه مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: نظافت مستمر جایگاه‌های اتوبوس و محل استقرار مسافران، سرویس بهداشتی، نمازخانه و خوابگاه رانندگان از جمله مواردی است که نسبت به ضدعفونی و بهداشتی کردن آن تأکید شده است.

وی یادآور شد: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می‌تواند موجب آسودگی خاطر شهروندان استفاده کننده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی شود.

پناهنده همچنین از تشکل‌های صنفی مسافربری، شرکت‌های مسافربری و رانندگان خواست، علاوه بر نظافت و ضدعفونی، از ناوگانی استفاده کنند که استاندارد و مجهز به تجهیزات کامل و بدون هرگونه نقص فنی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار