سامانه پاسخگویی و مشاوره کرونا در قزوین راه اندازی شد/ مردم با 115 تماس بگیرند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، محمدحسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دبیر کارگروه استانی اطلاع رسانی کرونا از راه اندازی سامانه پاسخگویی و مشاوره در مورد بیماری کرونا دردانشگاه عاوم پزشکی قزوین خبرداد.
وی در ادامه مطلب گفت: همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی(ع) سامانه پاسخگویی و مشاوره در مورد بیماری کرونا با 10 خط برای ارائه مشاوره به هم استانی های عزیز قزوینی و پاسخ به پرسش های آنان صبح امروز یکشنبه 18 اسفندماه سالجاری راه اندازی شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: هم استانی های عزیز می توانند با شماره گیری 115 و انتخاب شماره 1 به این سامانه متصل شوند و پرسش های خود را در مورد کرونا، علائم این بیماری، چگونگی برخورد با بیماری در صورت داشتن علائم،شیوه های گندزدایی دست ها،سطوح و مواد غذایی و مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت مطرح نمایند.
به گفته ارداقیان این سامانه به صورت 24 ساعته در خدمت هم استانی های عزیز می باشد. توصیه کرد: برای قطع زنجیره انتقال از خانه خارج نشوند و در صورت داشتن علائم سرماخوردگی به جای حضور در مراکز درمانی ابتدا با این سامانه تماس بگیرند.