مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

سامانه پاسخگویی و مشاوره کرونا در قزوین راه اندازی شد/ مردم با 115 تماس بگیرند

ارداقیان از راه اندازی سامانه پاسخگویی و مشاوره در مورد بیماری کرونا دردانشگاه عاوم پزشکی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۳۴۶۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، محمدحسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دبیر کارگروه استانی اطلاع رسانی کرونا از راه اندازی سامانه پاسخگویی و مشاوره در مورد بیماری کرونا دردانشگاه عاوم پزشکی قزوین خبرداد.

 

وی در ادامه مطلب گفت: همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی(ع) سامانه پاسخگویی و مشاوره در مورد بیماری کرونا با 10 خط برای ارائه مشاوره به هم استانی های عزیز قزوینی و پاسخ به پرسش های آنان صبح امروز یکشنبه 18 اسفندماه سالجاری راه اندازی شد.

 

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: هم استانی های عزیز می توانند با شماره گیری 115 و انتخاب شماره 1 به این سامانه متصل شوند و پرسش های خود را در مورد کرونا، علائم این بیماری، چگونگی برخورد با بیماری در صورت داشتن علائم،شیوه های گندزدایی دست ها،سطوح و مواد غذایی و مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت مطرح نمایند.

 

به گفته ارداقیان این سامانه به صورت 24 ساعته در خدمت هم استانی های عزیز می باشد. توصیه کرد: برای قطع زنجیره انتقال از خانه خارج نشوند و در صورت داشتن علائم سرماخوردگی به جای حضور در مراکز درمانی ابتدا با این سامانه تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار