امام جمعه اصلاندوز با تاکید بر رعایت بهداشت عمومی،از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در منازل بمانند و از تجمعات پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۲۲۴۷۸۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،

حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بسیج عشایری در پی شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از این ویروس گفت:برخی از مردم همچنان این مسأله را جدی نمی‌گیرند،بنابراین توصیه می‌کنم که مردم در خانه بمانند.

وی ضمن تاکید بر خودداری از مسافرت و ترددهای غیرضروری بویژه در آستانه عید نوروز و تجمعات گفت:ماندن در منزل،رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی محل زندگی عامل مهمی در جلوگیری از انتقال این ویروس است.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه حفظ آرامش و یاد خداوند و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام موجب قوت قلب در سختی ها و مشکلات است بر لزوم خواندن و توجه به محورهای محتوای دعای هفتم صحیفه سجادیه طبق بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

اسدزاده ضمن قدردانی از راهنمایی ها و ارشادات مقام معظم رهبری و همچنین همراهی و همکاری بسیار خوب مردم عزیز و خانواده ها بر رعایت اصول بهداشتی و توجه جدی به نظرات کارشناسان بهداشت،از کلیه متولیان امر در شهرستان اعم از فرماندار،فرمانده بسیج عشایری استان،رئیس و کارکنان مرکزبهداشت،بخشداران،شهرداری،دهیاران،شوراها،گروههای جهادی بسیج سازندگی،کمیته امداد،آموزش و پرورش،نیروهای نظامی و انتظامی،هیات امنای مساجد،اصحاب رسانه و سایر عزیزان تقدیر و تشکر به عمل می آید.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان اصلاندوز بویژه فرمانداری،سپاه ناحیه عشایری و کمیته امداد امام(ره) در ضد عفونی و گندزدایی امکان عمومی و پرتردد سطح شهر و روستاها و توزیع بسته های بهداشتی رایگان به مردم افزود:تلاش و برنامه ریزی متولیان امر زمانی منجر به نتیجه خواهد شد که مردم عزیز ما با رعایت موارد خواسته شده مانع از شیوع این بیماری شوند.

حجت الاسلام اسدزاده با قدردانی از زحمات و تلاشهای پزشکان و پرستاران در پیشبرد اهداف بهداشتی درمانی استان و شهرستان گفت: سربازان جان بر کف و مدافعین سلامت همین پزشکان و پرستاران هستند که با تلاش شبانه روزی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و سایر بیماری ها زحمات زیادی را متقبل می شوند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به سمپاشی گسترده تبلیغاتی رسانه های معاند در موضوع شیوع ویروس کرونا در ایران گفت:استکبار جهانی و رسانه های معاند شبانه روزی با دروغ پردازی بدنبال یاس و ناامیدی جامعه هستند،بنایراین مردم باید اخبار را از رسانه های خودی و معتبر کشور بخصوص رسانه ملی و وزارت بهداشت دنبال کنند.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه استکبار جهانی هر روز با ترفندهای مختلف ترور،جنگ،تحریم،اقتصاد و معیشت و امروز نیز با سلامت مردم به جنگ ایران اسلامی آمده است گفت:آیا واقعا این ویروس در کشور ما وجود دارد؟!چرا رسانه های استکبار اخبار ایران را دنبال می کنند؟!چون از همه ترفندها استفاده کرده اند و شکست خورده اند و قطعا در این گام هم شکست خواهند خورد.

وی در پایان با بیان اینکه با صبر و بردباری و رعایت بهداشت عمومی و فردی می توانید این ویروس را شکست دهید گفت:از درگاه خداوند قادر متعال آرزومندیم که این مشکل بوجود آمده مرتفع شود و مردم عزیز کشور بخصوص مردم و عشایر غیوز شهرستان اصلاندوز با آسودگی و آرامش به زندگی خود ادامه دهند

ارسال نظرات