به منظور توسعه، آبادانی و هم افزایی در محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم استان کمیته امداد استان زنجان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان همکاری مشترک می نمایند.
کد خبر: ۹۲۲۵۱۲۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با اعضای کارگروه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان گفت: بسیج و کمیته امداد دو بال عاطفی نظام و شجره طیبه انقلاب اسلامی هستند و این دو نهاد طی این مدت همکاری بسیار خوبی در راستای خدمت به جامعه هدف داشته‌و امیدواریم در آینده نیز سطح همکاری‌ها با تعامل و هم‌افزایی بیشتری ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه این نهاد به جهت ماموریت و رسالت اصلی که از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشخص شده است، افزود:کمیته امداد برای توسعه، آبادانی و ایجاد عدالت اجتماعی در روستا‌ها و مناطق محروم در تلاش است و ماموریت اصلی آن متناسب با منویات مقام معظم رهبری و ماموریت داده شده، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی با ایجاد حلقه واسط بین اغنیا و فقرا وبا خلق فرصت‌های شغلی و به صحنه آوردن مردم و توسعه مشارکت‌های مردمی است.
مدیر کل کمیته امداد با اشاره به رویکرد توانمندی این نهاد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه هزار تسهیلات اشتغال با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این استان پرداخت شده است.

صفری ادامه داد:کمیته امداد آمادگی دارد تا در حوزه‌های ماموریت سازمانی خود از جمله احداث مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت، برگزاری کلاس‌های آموزشی، اردو‌های فرهنگی تربیتی و زیارتی، زکات، دانش آموزی و دانشجویی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همکاری نماید.

دد ادامه این دیدار فرشاد پیری؛ مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان هم با قدردانی از خدمات کمیته امداد استان گفت: این قرارگاه در سه شهرستان ماهنشان، طارم و خدابنده در ۸۹ روستا فعالیت می‌کند و آمادگی کامل دارد در این نقاط محروم و دورافتاده در تمامی زمینه‌ها از جمله مسکن، اشتغال، آموزش مهارت‌های فنی حرفه‌ای، آموزش سبک زندگی دینی برای جامعه هدف کمیته امداد همکاری نماید.
ارسال نظرات