خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان در یک اقدام خودجوش کارگاه‌های تولید ماسک را بعد از تایید شبکه بهداشت راه‌اندازی کرده و در فاز اول قرار است ۸۰ هزار ماسک را تولید و به صورت رایگان در بین مردم توزیع کنند.
کد خبر: ۹۲۲۵۲۴۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک به همت بسیجیان و گروه‌های جهادی نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و دادستان و جمعی از مسئولین نهاوند در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این جلسه با بیان اینکه از اقدامات و تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان به عنوان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا تقدیر می‌شود، گفت: در این وضعیت باید بسیج همگانی در شهرستان برای مقابله و پیشگیری تشکیل شود.

سرهنگ علی مختاری افزود  مدیران و مسئولین شهرستان با توجه به حساسیت موضوع آمادگی لازم را برای حضور در جلسات قرارگاه را تا پایان سال حتی ایام تعطیلات نوروزی را داشته باشند.

وی اظهار داشت: مجموعه بسیج و سپاه آمادگی کامل را برای کمک به شبکه بهداشت و درمان در راستای مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا دارد .

دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند بیان کرد: با وجود تاکیدات متأسفانه بعضی از جایگاه‌های سوخت هنوز موارد ایمنی و بهداشتی را رعایت نمی‌کنند .

وی ابراز کرد: سپاه ناحیه نهاوند تعداد ۲۰۰ بسته غذایی شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، برنج و روغن را تدارک دیده است و ظرف روزهای آینده در بین افراد نیازمند و زیان دیده در بحث شیوع ویروس کرونا که توسط پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده‌اند، توزیع می‌کند.

مختاری در پایان تصریح کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان در یک اقدام خودجوش کارگاه‌های تولید ماسک را بعد از تایید شبکه بهداشت راه‌اندازی کرده و در فاز اول قرار است ۸۰ هزار ماسک را تولید و به صورت رایگان در بین مردم توزیع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات