خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير:

آموزش همگانی پلیس ملایر تعطیل‌بردار نیست

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: آموزش همگانی اقشار مختلف مردم توسط پلیس ملایر هیچگاه و تحت هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۸۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

آموزش همگانی پلیس ملایر تعطیل‌بردار نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ محمدباقر سلگی در کمیسیون اجتماعی و اطلاع‌رسانی اظهار داشت: آموزش همگانی اقشار مختلف مردم توسط پلیس ملایر هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست.

وی بیان داشت: هر چه میزان کیفیت در آموزش همگانی و انتقال توصیه‌های انتظامی اجتماعی و تقید مردم به منظور اجرای این موضوعات افزایش داشته باشد به همان میزان شاهد کاهش وقوع جرائم و آسیب های مختلف اجتماعی خواهیم بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در شرایط کنونی که امکان اپیدمی شدن ویروس کرونا بیش از سطح کنونی متصور است و تهدیدات پایانی سال نیز وجود دارد ، پلیس ملایر از شیوه های نوین انتقال مطالب آموزشی استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طی 12 ماه تلاش مجاهدانه مربیان آموزش همگانی پلیس با موضوعات مختلف و مبتلا به، تعداد 178 جلسه برای 13 هزار و 419 نفر فراگیر برگزار شده است، افزود: حافظان نظم و امنیت در کنار برخورد های سخت افزاری قاطعانه با مجرمان برای عموم مردم فهیم و قدرشناس شهرستان، تلاش موثر، هدفمند و مستمری را به منظور آگاه‌سازی جوامع هدف مختلف در دستور کار قرار داده تا زمینه جلوگیری از بروز هر نوع آسیب و یا جرم را محقق نماید و خانواده‌ها نیز بتوانند با نشاط و شادابی سال نو را تجربه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات