خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در راستای حمایت از مشاغل و افرادی که به علت به وجود آمدن بیماری کرونا کسب و درآمدشان کم شده و آسیب دیده‌اند 3 هزار و 500 بسته حمایتی از مواد مصرفی تهیه و در سطح شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۲۶۰۸۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

توزیع 3500 بسته حمایتی بین اقشار کم‌درآمد در شهرستان همدانسرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان در مقابله با شیوع کرونا ویروس اظهار داشت:  در این راستا اعزام هر شب 100 تیم به صورت شبانه اعزام و  نسبت به ضدعفونی سطح شهر و روستاها اقدام م‌کنند.

وی افزود: آموزش و آگاه‌سازی عمومی برای مقابله و مصونیت از ویروس کرونا از طریق تولید محتوا در فضای مجازی، پخش برگه‌های آموزشی درب منازل، ارسال پیامک برای عموم و... نیز از دیگر اقدامات است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی عنوان کرد: همچنین آموزش‌های تخصصی به نیروهای بسیجی برای کمک به کادر درمان در مواقع لزوم داده می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد 6 کارگاه موقتی تولید ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده توسط بسیجیان با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و اداره صمت نیز از جمله فعالیت‌های صورت گرفته است.

بقایی ابراز داشت: در راستای حمایت از مشاغل و افرادی که به علت به وجود آمدن بیماری کرونا کسب و درآمدشان کم شده و آسیب دیده‌اند نیز 3 هزار و 500 بسته حمایتی به ارزش 200 هزار تا 500 هزار تومان مواد مصرفی تهیه و در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای مقابله با شیوع کروناویروس رزمایشی با عنوان «رزمایش دفاع بیولوژیکی بسیجیان» متشکل از 200 تیم 5 نفره در سطح شهر و روستاهای شهرستان همدان برای ضدعفونی محلات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات