خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله (ص) شیراز گفت: ۲۵۰ بسته معیشتی برای جبران خسارت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در بین نیازمندان شیراز تقسیم می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۶۱۱۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ عباس بنائی با اشاره به اقدامات سپاه در شمال غرب شیراز جهت جبران خسارت ناشی از شیوع بیماری کرونا گفت: با پشتیبانی قرارگاه شهید اسکندری و خیرین، ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر یک ۴۰۰ هزار تومان بین نیازمندان تقسیم می‌شود و در کل ۱۰۰ میلیون تومان جهت تهیه بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

 
او با اشاره به اقدامات بسیجیان و گرو‌ه‌های جهادی در شرایط طغیان کرونا ویروس، بیان کرد: اقدامات سپاه در شمال غرب شیراز برای کمک به ریشه‌کن کردن ویروس کرونا در هر بخشی که توان و قابلیت وجود داشته باشد با و جدیت استمرار دارد.
 
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله (ص) شیراز بیان کرد: بسته‌های معیشتی توسط بسیج سازندگی ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز و حوزه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های بسیج محول می‌شود و پس از شناسائی نیارمندانی که با شیوع کرونا متحمل خسارت‌هایی شده‌اند، بسته‌ها درب منزل به آن‌ها ارائه می‌شود.
 
سرهنگ بنائی از همه خیرین و دواطلبانی که چه از لحاظ نیروی انسانی حضور در میدان و چه از لحاظ مالی توان کمک جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس را دارند دعوت به همکاری با گروه‌های جهادی شمال غرب شیراز کرد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها