خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
توسط؛ سپاه ناحیه بقیه الله (عج)؛
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از شناسایی کارگاه ساخت الکل صنعتی تقلبی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۶۱۲۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، توسط بسیجیان حوزه مقاومت امام جواد(ع) میانرود مقدار 3160 لیتر الکل صنعتی غیر مجاز کشف و ضبط شد.

سروان محمودی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) با اعلام این خبر اظهار داشت: متهم که اهل یکی ازشهرستانهای استان فارس می باشد با بکارگیری اتباع بیگانه و بدون مجوز رسمی، در محیطی کاملاً غیربهداشتی در یکی از روستاهای جنوب شیراز اقدام به راه اندازی کارگاه ساخت الکل صنعتی و توزیع آن درسطح شهر شیراز می نمود که پس از شناسایی کارگاه و رصد موضوع  و هماهنگی و حضور مرجع قضایی و نماینده علوم پزشکی متهم دستگیر و مقدار 3160 لیتر الکل صنعتی با مشخصات جعلی و بارکد قلابی کشف و به دستور مرجع قضایی الکل صنعتی کشف شده تحویل علوم پزشکی گردید.

وی افزود: طبق اظهار متهم مقدار 3000 هزار لیتر الکل صنعتی غیر مجاز نیز طی روزهای اخیر در سطح شیراز توسط وی توزیع شده است.
 محمودی در ادامه افزود: با توجه به مسمومیت های اخیر عده ای در سطح  کشور و سواستفاده برخی افراد سودجو در این برهه که هموطنان عزیز بیش از هر چیز نیازمند آرامش روانی می باشند سپاه و بسیج برای جلوگیری از هر اتفاق ناگواری در صحنه خواهند بود.
  فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) از مردم خواست موارد مشکوک را به  سامانه خبری 114 سپاه گزارش کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها