خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خبر داد:
سرهنگ دوستدار گفت: ویژه نامه اینترنتی "در خانه بمانیم" ویژه تعطیلات کروناویروس و نوروز ۹۹، توسط سازمان فضای سپاه فجر فارس آماده شده است.
کد خبر: ۹۲۲۶۴۱۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ محمدجعفر دوستدار رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس از انتشار ویژه نامه اینترنتی "در خانه بمانیم" ویژه تعطیلات کروناویروس و نوروز 99، توسط سازمان فضای سپاه فجر فارس خبر داد و گفت: در این ویژه نامه اینترنتی بخش های متنوع و جذابی برای همه اعضای خانواده، پدر، مادر و فرزندان را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه در این ویژه نامه، موضوعات مختلف با محتوای جذاب و کاربردی برای مخاطبان آماده شده است؛ بازی و سرگرمی، فیلم و عکس، انیمیشن، آموزش و معرفی کارهای خوب تولیدی برای پرکردن اوقات فراغت خانواده ها، مسابقات و چالش های متعدد برای سنین متخلف را از جمله بخش های متنوع این ویژه نامه دانست.

به گفته دوستدار، در بخش معرفی،10 فیلم و انیمیشن پیشنهادی، 10 بازی اندروید، 10 بازی ویندوز و 10کتاب جهت استفاده مخاطبان معرفی شده است.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه در قسمت دیگری از این ویژه نامه، مهارت های کاربردی و ترفندهای جذاب و کاربردی فضای مجازی برای جوانان کار شده است؛ افزود: بخش دیگری که به طور ویژه به آن پرداخته شده، بخش مطالب آموزشی کاربردی نرم افزارهاست که یک بسته کامل نرم افزار طراحی با فتوشاپ برای اقشار مختلف توسط معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر تهیه شده و در جلسات متعدد آموزشی، این نرم افزارها آموزش داده می شود.

وی، معرفی کتاب های مناسب برای سنین مختلف و در موضوعات متنوع را از دیگر بخش های این ویژه نامه داست که مخاطبان پس از انتخاب کتاب، نسخه های چاپی یا الکترونیکی را تهیه و استفاده خواهند کرد.

دوستدار افزود: یک ویژه نامه بهداشت روانی در زمان بحران هم ویژه ویروس کرونا آماده شده است که مجموعه عکس نوشت بهداشت روانی در زمان کروناست.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس بخش دیگر این سامانه را مشاوره برنامه ریزی و تحصیلی داتست که برای مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا دانشگاه به صورت رایگان و آنلاین نحوه صحیح برنامه ریزی را آموزش داده و متقاضیان می توانند با گفتگوی آنلاین با مشاوران هم از این امکان برای برنامه ریزی صحیح و مناسب در تعطیلات استفاده کنند.

مسابقه بزرگ کتابخوانی "من، فرزندم و دنیای دیجیتال" از دیگر برنامه های جذاب این ویژه نامه اینترنتی است که در حال تدارک است و به صورت استانی و کشوری با حمایت سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس آماده شده و نسخه الکترونیکی آن قابل دریافت در سایت است.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه، می توانند با شروع سال جدید، کتاب را از سایت با تخفیف ویژه دریافت و در زمان تعیین شده در آزمون آن شرکت کنند. هدایای ویژه ای هم برای برگزیدگان این مسابقه درنظر گرفته شده است.

دوستدار با بیان اینکه همه این فعالیت ها جهت پرکردن اوقات فراغت هموطنان در تعطیلات اجباری کرونایی و تعطیلات نوروزی است تا تعطیلات پرباری را سپری کنند، از هموطنان خواست با مراجعه به سایت www.qen.ir/ma، از این ویژه نامه استفاده کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها