نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جهش تولید همان رونق تولید با سرعت فزون تر و حمایت از سرمایه گذاران داخلی است.
کد خبر: ۹۲۲۶۸۹۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ،  با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: سال 98 سال رونق تولید بود که توسط معظم له اعلام شد و انتخاب این اسم بخاطر نیاز کشور بوده است.

وی اظهار کرد: اگر چنانچه یک کشوری و ملتی بخواهند سربلند باشند باید وابستگی به خارج نداشته باشند لذا برای این کار تولید باید رونق داشته باشد.

امام جمعه ایلام افزود: در سایه رونق تولید سرمایه های مادی  وانسانی کشور به کار گرفته می شود بر همین اساس مقام معظم رهبری امسال را سال "جهش تولید" اعلام کردند به این معنا که رونق تولید باید باشد مضافا سرعت فزون تری برای استفاده از توانمدی نیروهای فعال و کارآفرین داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: برای این منظور استفاده از سرمایه های گسترده ای که خداوند متعال در اختیار ملت ایران نیز قرار داده باید استفاده حداکثری و همه جانبه ضروری است.

کریمی تبار عنوان کرد: خوشبختانه شرکت های خوبی هم تأسیس شده اند خصوصا شرکت های نوبنیادی که از نانو بهترین تولیدات را داشتند، طبیعتا اگر چنانچه پشتیبانی لازم از این دانشمندان و سرمایه گذاران خوب کشور در عرصه اقثصادی بشود جهش تولید نیز رقم خواهد خورد.

امام جمعه ایلام ابراز امیداواری کرد که با همکاری مردم و مسئولان و وحدت و همدلی در این عرصه آنچنان رونقی در اقتصاد کشور ایجاد بشود که صادر کننده همه محصولاتی باشیم که مصرف کننده انها هستیم.

ارسال نظرات