بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از فعالیت گروه جهادی طلاب(جهادگران آسمانی)+ تصاویر

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با حضور در جمع گروه جهادی طلاب حوزه‌های علمیه زنجان(گروه جهادی جهادگران آسمانی) از نزدیک در جریان فعالیت آنها برای مقابله با شیوع کرونا و چگونگی ضدعفونی کردن معابر شهر قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۲۷۰۲۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن بیگدلی با حضور در جمع طلاب قرارگاه جهادی جهادگران آسمانی از نزدیک در روند اقدامات این گروه جهادی قرار گرفت و ضمن اطلاع از آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهر، از این افراد تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به حضور روحانیت در صحنه‌های مختلف و خدمت رسانی به مردم، اظهار داشت: حضور طلاب در این عرصه نشان داد که خدمت رسانی به مردم، تعطیل بردار نیست؛ به این معنی که اگر مساجد باز باشد، خدمت رسانی در مساجد و هیئت‌ها صورت می‌گیرد و اگر مساجد نباشد، هر جا که نیاز به خدمت رسانی باشد و گرفتاری برای مردم ایجاد شود، روحانیت در صحنه حضور خواهند داشت.
 

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان مبلِغان دین را سربازان امام زمان (عج) معرفی کرد و گفت: طلاب باید با روحیه اخلاص و جهادی، تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت و دشوار سیل، زلزله و بیماری‌ها مثل همیشه بکار بندند و مرهمی بر دل‌های دردمند و بیمار و خانواده‌های داغدیده باشند.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و ۲۰۰ طلاب زنجانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا در استان تصریح کرد:برادران طلاب در بحث ضدعفونی معابر و مناطق پر تردد، درب منازل و مساجد وتهیه وتوزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در مناطق محروم فعال بوده و طلاب خواهر نیز اقدام به دوخت ماسک رایگان جهت توزیع در این مناطق می‌کنند.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: مسئله‌ای که از زمان شیوع ویروس نباید از آن غافل شد، این است وقتی بیماران کرونایی فوت می‌کردند، کسی حاضر نبود آن‌ها را غسل و کفن کند، ولی با این حال طلاب با همه مشکلات، نبود امکانات اولیه و با وجود خطر انتقال ویروس، براساس وظیفه اقدام به تغسیل، کفن و دفن این اموات کردند و این کار هم اکنون نیز ادامه دارد.

این مسئول در پایان با اشاره به اعلام آمادگی طلاب و روحانیون در جهت خدمت رسانی و مبارزه با ویروس کرونا بیان داشت:روحانیت خدمت رسانی به مردم را از افتخارات خود می‌داند و هیچ گاه خود را از مردم جدا ندانسته و حتی امروز که روز سخت و احتمال انتقال و بیمار شدن طلاب وجود دارد، خطر را به جان خریده اند و در میدان جهاد حاضرند و جان فشانی می‌کنند.
ارسال نظرات