فرمانده سپاه دهگلان خبر داد:

توزیع 180 بسته اقلام معیشتی بین نیازمندان درگیر با بیماری کرونا در دهگلان

فرمانده سپاه دهگلان از توزیع 180 بسته اقلام معیشتی بین نیازمندان درگیر با بیماری کرونا خبرداد.
کد خبر: ۹۲۲۷۰۵۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با توجه به شیوع ویروس و بیماری کرونا اقشار و صنوف آسیب پذیر شهرستان دهگلان مورد حمایت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان قرار گرفتنند.


برنامه‌های حمایتی از اقشار خاص متأثر از بحران کرونا در شهرستان مربوط به مشاغلی است که بدلیل این بیماری بیش از سایر مشاغل آسیب دیدند که مورد حمایت قرار خواهند گرفت.


سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با اشاره به آسیب‌ها و تبعات بیماری کرونا در کشور و موضوع شناسایی خانواده‌های نیازمند و درگیر با این بیماری که دچار ضعف اقتصادی شده‌اند گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان برای اقشار آسیب‌پذیر و فاقد درآمد ثابت شهرستان تاکنون ۱۸۰ بسته مواد غذایی به ارزش تقریبی چهار میلیون ریال به آنان اهدا نموده است.


وی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب که ما وظیفه داریم فقر و محرومیت را در کشور از بین ببریم و به زندگی این قشر بیشتر رسیدگی کنیم، بیانداشت: این بسته‌های حمایتی مواد غذایی شامل: گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن، تن ماهی و برنج است که به خانواده‌های آسیب پذیر اهدا می‌شود.


سرهنگ امانی اظهار داشت: چارچوب فعالیت‌های بسیج طبق ابلاغیه‌های بسیج ملی مبارزه با کرونا با قدرت ادامه دارد و عمده فعالیت‌های این نهاد همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده که در چند محور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی بسیجیان در ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی شهرستان ابراز داشت: بسیج همچنان ضدعفونی و گندزدایی را هرشب در محله‌های با به کارگیری نیرو‌های جوان بسیجی انجام می‌دهد و در ایستگاه‌های سلامت طرح غربالگری در ورودی و خروجی با همکاری هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان فعالیت دارند.
 

امانی ضمن قدردانی از گروه‌های خودجوش مردمی که خود را مکلف به ضدعفونی کردن معابر و گندزدایی عابربانک‌ها و پمپ بنزین‌ها کرده اند اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع و از آن جایی که گندزدایی‌ها باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد، گفت: اینکار به هماهنگی دستگاه‌های ذیربط نیاز دارد.

سرهنگ امانی افزود: سپاه تا زمانی که وضعیت کشور به همین روال ادامه داشته باشد همکاری خود را با شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دیگر دستگاه‌های شهرستان ادامه داده و موضوع مرحله دوم غربالگری هم انجام می‌دهد تا افراد مشکوک به کرونا به عنوان جامعه هدف موضوع درمانشان پیگیری و درمان شوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات