رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز:

جهادگران البرز ۵۲ کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: جهادگران این استان در حرکتی ضربتی ۵۲ کارگاه کوچک تولید ماسک در البرز راه اندازی کردند.
کد خبر: ۹۲۲۷۱۳۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار علی ترکاشوند با بیان اینکه ظرفیت تولید روزانه ماسک در البرز از ۱۰ هزار عدد به ۲۰ هزار عدد افزایش یافته، افزود: در این کارگاه ها تاکنون ۱۱۱ هزار و ۲۳۰ عدد ماسک بهداشتی تولید شده است.

جهادگران البرز ۵۲ کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردند

وی به دیگر اقدامات بسیج سازندگی و گروه های جهادی در مقابله با کرونا اشاره کرد و ضدعفونی ۱۲۹۵ باب مسجد،‌اماکن مذهبی و مدارس، ضدعفونی ۵۲۱۱ نقطه، تهیه و توزیع ۴۳ هزار و ۸۰ بروشور آموزشی، آموزش چهره به چهره عمومی ۴۱ هزار و ۴۳۰ نفر را از جمله این اقدامات برشمرد.

پاسدار ترکاشوند گفت: برای این اقدامات پیشگیرانه و مبارزه  با کرونا تاکنون ۷۹۰۰ نفر در قالب ۱۸۰ گروه جهادی فعال شده اند.

وی افزود: این گروه ها همچنین ۲۸ هزار و ۸۴۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی، ۱۷ هزار و ۹۸۰ عدد ماسک و دستکش و ۴۱۱ هزار و ۸۳۰ لیتر مواد ضدعفونی برای شست و شوی معابر توزیع کرده اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز به همکاری با بسیج جامعه پزشکی و بسج اصناف و معرفی جهادگران داوطلب اشاره کرد و اظهار داشت: راه اندازی مقرهای غربالگری و توزیع ماسک و دستکش و ژل ضدعفونی رایگان و ضدعفونی بیمارستان های متولی بستری بیمارهای متاثر از کرونا و اهدای ماسک به پرسنل بیمارستان ها از دیگر اقدامات جهادگران البرزی است.

پاسدار ترکاشوند گفت: خدمات رسانی به محرومان در قالب خرید و توزیع بسته های معیشتی و خرید برای منازل توسط گروه های جهادی و همچنین ضدعفونی مراکز نگهداری کم توانان، ایتام و ... بهزیستی از دیگر این فعالیت ها است.

تاکنون بیش از ۲ هزارو۲۰۰ نفر از مردم استان البرز به دلیل علائم اولیه و قطعی کرونا در بیمارستان ها بستری شده که ۲۰۲ نفر جان باختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار