علی محصولی گفت: از مردم عاجزانه تقاضا دارم با توجه به دستورالعمل ها و پیغام ها و پیام های بهداشتی و پزشکی مردم نهایت همکاری را داشته باشند و در خانه ها بمانند تا شاهد وضعیت بهتری در سطح شهر و استان مرکزی باشیم .
کد خبر: ۹۲۲۷۱۴۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

محصولی عضو شورای شهر اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان با عتبریک سال جدید و اظهار امیدواری برای رفع ویروس کرونا گفت:از مردم عاجزانه تقاضا دارم با توجه به دستور عمل ها و پیغام ها و پیام های بهداشتی و پزشکی مردم نهایت همکاری را داشته باشند و در خانه ها بمانند تا شاهد وضهیت بهتری در سطح شهر و استان مرکزی باشیم .


وی افزود:در سال ۹۸ پیگیری های بسیار خوبی صورت گرفت و پروژه های نیمه تمامی نظیر  میدان ورزش  به اتمام رسیدند وشاهدافتتاح پل شهید صیدی درسال جدید خواهیم بود.


عضوشورای اسلامی کلانشهر اراک بابیان اینکه فشار های بسیار زیادی که درباره بودجه ۹۹متحمل شدیم موفق شدیم با حضور شهردار محترم و سایر اعضا که آن را با حدود ۶۸۰ملیارد تومان به تصویب برسانیم افزود:  امیدواریم مصوبات سال آینده پیگیری و اجرای کامل شوند و بتوانیم مانند سالهای قبل نظارت دقیق و کامل خود را داشته باشیم.


وی ادامه داد:پل علم الهدی رفت و برگشت آن به زودی تکمیل می شود و با توجه به این که مصوبه سال۹۹ نیز هست و در دستور کار شورا قرار دارد شاهد افتتاح آن خواهیم بود.


محصولی با اشاره به اینکه پروژه میدان امام خمینی با اصلاح هندسی رفع مشکل خواهد شد افزود:باغ ایرانی را در دستور شورای شهر و شهرداری در انتهای منطقه هپکو خواهد بود  و جنگل های آن با شمایل متفاوت و عالی با پارک های دیگر تبدیل به باغ ایرانی می شود .

 

وی در پایان خاطرنشان کرد:باتوجه به پیگیری های صورت گرفته قراردادی با قرارگاه خاتم الانبیا برای سال ۹۹ تا سقف ۱۰۰ملیارد تومان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات