خبرهای داغ:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار مبتلایان به کرونا در همدان تا چهارم فروردین ماه ۲۶۶ نفر است که از این شمار ۱۵۷ نفر بهبود یافتند و بیش از ۸۰ نفر تحت درمان هستند.
کد خبر: ۹۲۲۷۱۵۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷

آمار مبتلایان به کرونا در همدان ۲۶۶ نفر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، منوچهر کرمی اظهار داشت: از ابتدای شروع اپیدمی کووید ۱۹ تا امروز 4 فروردین ماه ۲۵ نفر در استان همدان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

وی افزود: آمار مبتلایان به کرونا در همدان تا چهارم فروردین ماه ۲۶۶ نفر است که از این شمار ۱۵۷ نفر بهبود یافتند و بیش از ۸۰ نفر تحت درمان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون آزمایش ۲۳ مورد جدید در استان مثبت اعلام شده است، گفت: از بین موارد مبتلا به کووید ۱۹ به طور کلی در گروه سنی زیر ۲۰ سال چهار نفر و گروه سنی بالای بین ۲۰ تا ۳۰ سال ۱۲ نفر بوده است و ۳۰ درصد مبتلایان در گروه سنی بالای ۷۰ سال هستند.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و شستشوی مکرر دست‌ها، اضافه کرد: از مردم می خواهیم برای قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا با ما همکاری داشته باشند و جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

کرمی ادامه داد: براساس آمارهای استخراج شده، ۷۱ درصد مبتلایان به این بیماری در استان همدان از جامعه شهری و ۲۹ درصد روستایی بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات