مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به ثبت‌نام مردم این حوزه در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن، گفت: در این مرحله ۱۶ متقاضی درشهرستا میامی نام‌نویسی کردند.
کد خبر: ۹۲۲۷۱۶۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی امیر عمیدی، از اجرای مرحله نخست طرح اقدام ملی در شرق استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: ۷۱۸ نفر در این مرحله در شهر‌های شاهرود، میامی، بسطام، مجن و … که دارای شرایط لازم برای مسکن بودند موفق به ثبت‌نام شدند.
وی بابیان اینکه در مرحله نخست ۶۲۳ متقاضی مسکن در شاهرود نام‌نویسی کردند، ابراز کرد: ۹۵ نفر نیز در شهر‌های میامی مجن کلاته خیج و بی ارجمند نسبت به مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به سهمیه هزارنفری شرق استان در مرحله جدید، ابراز کرد: سهمیه ۹۸۳ خانه در شاهرود، ۱۳ نفر در مجن، ۱۴ نفر در کلاته خیج، ۱۴ نفر در بی ارجمند و ۱۶ نفر در میامی صادرشده است.
عمیدی بیان کرد: مرحله جدید از روز شنبه آغازشده و هنوز مشخص نیست چه میزان از سهمیه بیش از هزارنفری شرق استان سمنان در این طرح نام‌نویسی شده‌اند.
وی سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس: Tem.mrud.ir و ارسال شماره ملی سرپرست خانوار به سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ را دو راه ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن دانست و افزود: طرح پیامکی به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام شده تا مردم از مراجعه به کافی نت‌ها و مراکز دیگر خودداری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها