دار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با امام جمعه سنندج

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به‌مناسبت سال نو با ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۱۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به مناسبت سال نو با ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج دیدار و گفت‌وگو کرد.

ماموستا رستمی در این دیداربا تبریک فرا رسیدن سال نو و معراج پیامبر عظیم الشان اسلام اظهار کرد:شیوع ویروس کرونا جدایی از اینکه مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است و حتی تعدادی از هموطنانمان را در این راه از دست دادیم، اما این ویروس یک بار دیگر به تمام دشمنان ثابت کرد که ملت ایران با یک دلی و وحدت در تمام مشکلات پیش آمده کنار هم خواهند بود.


وی در ادامه همه مسولین را برای تلاش در جهت رفع مشکلات محرومین و نظم و انسجام در امور محوله رهنمون کرد.


ماموستا رستمی گفت:حقیقتا جامعه پزشکی این استان این روز‌ها با تمام توان تلاش می‌کنند تا بتوانند از شیوع این بیماری جلوگیری کند که تلاش همه کارکنان و مسوولین علوم پزشکی قابل تقدیر است.


امام جمعه سنندج با اشاره به شایسته سالاری بسیاری از مسوولین در این استان عنوان کرد: سپاه بیت المقدس به مانند همیشه در جهت آرامش و آسایش مردم گام بر می‌دارد و همیشه خود را از مردم دانسته و در شرایط سخت در کنار مردم مشغول به خدمت رسانی بوده است که این امر مهم و ارزشمند قابل تقدیر خواهد بود.


در ادامه فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: تمامی همکاران ما در شهرستان‌ها از روز اول ورود این بیماری تلاش می‌کنند تا درد و آلام مردم در این مورد کم شود و سپاه خود را از مردم می‌داند و در جهت کمک رسانی به مردم همیشه آماده خدمت خواهد بود.


وی گفت: این بیماری با درگیر کردن تمام اقشار تاثیرات زیادی بر جامعه گذاشته است که ما بخاطر سلامت همه مردم اقداماتی را هم در بخش درون سازمانی با تشکیل جلسات با علوم پزشکی و هم برون سازمانی با ضد غفونی کردن خیابان‌ها و راه اندازی واحد‌های تولید ماسک و البسه بیمارستانی در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری و کمک به مردم اقدام نموده ایم.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود:سپاه کردستان در این راستا توانسته است در بخش آموزش به اقدامات خوبی از جمله چاپ بنر، تهیه و نشر کلیپ‌های آموزشی در فضای مجازی، تشکیل قرارگاه عملیات روانی، وتهیه حدودا هزار قلم بسته معیشتی توسط پایگاه‌ها و حوزه‌ها و توزیع آن در بین مردم اقدام کند.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه گفت: تا به امروز ۱۸ کارگاه تولیدی تهیه ماسک توسط نیرو‌های جهادی در استان راه اندازی شده است که تولیدات این کارگاه‌ها تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی در اختیار داروخانه‌ها و مراکز مجاز توزیع قرار گرفته است.


سردار حسینی اظهار کرد: کمک به هلال احمر، علوم پزشکی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازماندهی ۱۸ هزار نفر در دو بخش جهادی از دیگر اقدامات ما در جهت خدمت رسانی به مردم در این حوزه بوده است.


وی به غربالگری خانه به خانه مردم اشاره کرد و گفت:با تشکیل ۳۰۰ گروه جهادی در کنار علوم پزشکی کار غربالگری مردم را انجام خواهیم داد تا اگر کسی هم به این ویروس مبتلا شده باشد بتوانیم به آن‌ها امداد رسانی و کمک کنیم.


سردار حسینی در پایان گفت: امیدواریم با استقاده از ظرفیت و توانمندی‌های غنی نیرو‌های مسلح در کنار کادر زحمت کش علوم پزشکی، هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و بازگشت آرامش کامل به جامعه باشیم که این مهم نیازمند همکاری مردم شریف ایران اسلامی است.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار