رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان افزود: بیمارستان فاطمه (س) یک بیمارستان کرونایی نیست و همچون گذشته با پزشکان و متخصصان به صورت ۲۴ ساعته به بیماران خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۲۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان ،  روح الله سلیمانی رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان در گفتگویی با بیان اینکه شهر کاشان از جمله شهرهایی است که با بحران کرونا روبرو است، اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای خدمات رسانی به شهرکاشان اعزام شد.

وی گفت: این بیمارستان با ظرفیت یکصد تخت و ۵۰ نفر کادر پزشکی شامل پزشک و پرستار می باشد.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه  (س) کرمان افزود: بیمارستان فاطمه (س) یک بیمارستان کرونایی نیست و همچون گذشته  با پزشکان و متخصصان به صورت ۲۴ ساعته به بیماران خدمات رسانی می کنند.

سلیمانی اذعان کرد: در این بیمارستان همچون سایر بیمارستان ها بیماران حاد تنفسی وجود دارد و این به آن معنا نیست که هر کس دچار بیماری حاد تنفسی باشد کرونایی هست.

وی خاطرنشان کرد: اگر تست آزمایش بیماری در این رابطه مثبت باشد آن را به بیمارستان افضلی پور معرفی می کنیم.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه  (س) کرمان بیان کرد: متاسفانه به دلیل اطلاع رسانی غلط برخی از رسانه ها باعث شده که مراجعه بیماران به این بیمارستان کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان یک بیمارستان خودگردان است ادامه داد: با توجه به کاهش مراجعات مردمی از عهده حقوق پرسنل و کادر درمانی بیمارستان بر نمی‌آئیم.

سلیمانی اذعان کرد: در این بیمارستان زایمان طبیعی بدون درد راه اندازی شده است که مزایای زیادی برای مردم در بر  دارد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان دارای بخش های مجهز به سی تی اسکن و تصویری است، گفت: در حوزه تصویر برداری یکی از کاملترین بخش ها و ام آر آی آن نیز یکی از بروزترین ام آر آی های کشور است.

سلیمانی، همچنین به بخش ماموگرافی دیجیتال که برای غربالگری سرطان سینه که در سال گذشته در این بیمارستان نصب شده نیز اشاره کرد.

وی بیان کرد: بخش های اسکوپی شامل اندوسکوپی، کرونوسکوپی و برونوسکوپی از جمله بخش هایی است که به بیماران خدمات می دهد.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) سپاه کرمان، با بیان اینکه این بیمارستان با ظرفیت ۹۶ تخت مصوب و ۱۲۰ تخت فعال در حال فعالیت است افزود: کلینیک تخصصی  و فوق تخصصی با پزشکان متخصص به صورت شبانه روزی در خدمت مراجعه کنندگان می باشد.

سلیمانی، از راه اندازی تلفن نوبت دهی در کلینیک خبر داد و گفت: بیماران می توانند با شماره ۳۵۴۵۴ تماس حاصل نموده و  بدون مراجعه حضوری وقت و پزشک معالج خود را انتخاب کنند.

 

ارسال نظرات