خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس در گفتگو با بسیج:
مهندس سرورزاده گفت: بسیج سازندگی فارس در عرصه خدمات رسانی و تولید اقلام مورد نیاز در مبارزه با ویروس کرونا اقدامات موثری داشته است.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۳۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
مهندس سید مجتبی سرورزاده رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس در گفتگو باخبرنگار بسیج، با بیان اینکه از تاریخ 29 اسفندماه تا دوم فروردین بسیج سازندگی فارس در عرصه خدمات رسانی و تولید اقلام مورد نیاز در مبارزه با ویروس کرونا اقدامات موثری داشته است گفت: 641باب مسجد، اماکن مذهبی و مدارس توسط پایگاه های مختلف بسیج در سطح استان ضدعفونی و گندزدایی شده و 898 نقطه از معابر و اماکن عمومی هم خبر داد از ضدعفونی و گندزدایی شده است.
وی افزود: در این مدت، 6هزار و 500 بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده توزیع شده است.

سرورزاده از تولید و توزیع 41هزار و 450 ماسک بهداشتی گفت و اظهار داشت: در مدت یادشده، 10هزار و 763لیتر مواد ضدعفونی کننده توزیع شده که فعالیت های تخصصی در مقابله با شیوع کرونا ویروس، در قالب 46 گروه جهادی تخصصی و درمانی با 2هزار و 554 نفر انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه در این جهاد سلامت، 5هزار و 450 بروشور تخصصی در حوزه مبارزه با کرونا تهیه و توزیع شده، افزود: 10هزار و 225 نفر در این روزها به آموزش چهره به چهره عمومی اقدام کردند.

وی با اعلام فعال شدن 25کارگاه تولید ماسک، از تولید 51هزار و 700 ماسک خبر داد و گفت: 75 نفر هم به مردم تحت قرنطینه خدمات رسانی کردند.

سرورزاده در پایان افزود: 3هزار و 925بسته غذایی هم در این ایام میان محرومان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار