ارسال ۱۵۰ بسته لوازم بهداشتی مقابله با کرونا به مناطق محروم توسط سازمان بسیج مداحان استان البرز

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز از ارسال ۱۵۰ بسته لوازم بهداشتی مقابله با کرونا به مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۳۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار ابراهیم نوروزی فر با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری اوقاف و امور خیریه استان انجام می شود، گفت: این اقدام با تاکید نماینده ولی فقیه دراستان البرز و به منظور مدد جمعی به اهل بیت (ع) برای ریشه کنی بیماری کرونا انجام می شود.

وی اظهار داشت:‌ این برنامه هر شب توسط یکی از مداحان شاخص استان راس ساعت ۲۰ به صورت زنده در فضای مجازی اجرا می شود ضمن اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه،‌این دعا نیز توسط این مداحان قرائت می شود.

پاسدار نوروزی فر بیان کرد:  ۳۶ نفر از مداحان استان در فضای مجازی اجرای برنامه خواهند داشت که تاکنون ۶ مداح به اجرای برنامه پرداخته اند و تا زمان بازگشایی حسینیه ها و هیئات مذهبی حسینیه فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز یکی دیگر از اقدامات این سازمان را تهیه بسته های بهداشتی توسط مداحان و توزیع آن ها در مناطق محروم عنوان کرد و گفت: تاکنون ۱۵۰ بسته بهداشتی تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: امروز نیز قرار است که ۲۰۰ ماسک توسط این افراد در مناطق محروم توزیع شود.

پاسدار نوروزی فر همچنین به ضدعفونی اماکن عمومی و هیئات مذهبی و حسینیه ها توسط ۲ گروه جهادی شهدای مداح استان اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون ۵۰ نفر از مداحان استان در این کار جهادی مشارکت داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها