مسئول آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان با اشاره به توزیع ۳۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در سطح استان گفت: ۳۰ دستگاه خودرو شبانه روزی در حال ضدعفونی‌ معابر و اماکن عمومی استان سمنان هستند.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۷۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
ضدعفونی شبانه روزی ۳۰ دستگاه خودرو سپاه در سطح استان سمنان/توزیع ۳۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی کنندهمهدی کاشفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان با اشاره به اقدمات مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان سمنان اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون که قریب به ۳۰ روز است اقدمات مختلفی به همت آماد و پشتیبانی سپاه استان انجام شد.
وی با اشاره به بکارگیری ۳۰ دستگاه خودرو در سپاه استان برای ضدعفونی معابر و مساجد و بیمارستان‌ها و ... افزود: این خودرو‌ها شبانه روزی در سراسر استان سمنان با حضور پاسداران و بسیجیان مشغول به ضدعفونی هستند.
مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۱۶ هزار لیتر وایتکس تهیه و بین نواحی استان برای ضدعفونی توزیع شد گفت: ۲۲ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده سطح نیز تهیه و بین سپاه نواحی استان توزیع گردید تا در جهت ضدعفونی معابر و اماکن عمومی استفاده شود.
کاشفی با اشاره به برپایی شش نقاهت گاه در سطح استان اظهار کرد: چهار نقاهت گاه ایجاد شده است و ۲ نقاهت گاه دیگر نیز در دست ایجاد است که تامین بادگیر، لباس ایزوله، دستکش، مایک معمولی و ان ۹۵ و مایع ضدعفونی دست و سطح برای این نقاهت گاه‌ها انجام و تحویل شده است.
وی با اشاره به توزیع ۴۶۲۰ بسته سبد کالا در سطح استان سمنان افزود: این سبد‌های کالا در راستای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع گردید که ارزش هر کدام از سبد‌ها ۳۲۰ هزار تومان بوده است.
مسئول کمیته آماد و پشتیبانی قرارگاه زیستی شفا سپاه استان سمنان با اشاره به پشتیبانی از کارگاه‌ای تولید ماسک سراسر استان که به همت بسیج سازندگی ایجاد شده است گفت: تهیه پارچه و اقلام مورد نیاز این کارگاه‌ها نیز برعهده آماد و پشتیبانی است که تامین شده است.
وی از فرماندهان نواحی، تیپ ۱۲ قائم، بسیج سازندگی و بهداری سپاه استان که کمک حال مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه استان بوده و هستند تقدیر و تشکر کرد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها