خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

همت جمعی برای شکست کرونا شکل گرفته است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همت جمعی برای شکست کرونا در مناطق مختلف کشورمان از جمله آذربایجان غربی شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۹۸
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، ضمن تقدیر از همه کسانی که به نوعی در این زمینه به دنبال ایفای نقش هستند تا باری از دوش مردم برداشته شود، اظهار کرد: برای شکست کرونا در کشورمان خوشبختانه عزم ملی و همت جمعی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه کادر درمانی در این روزها متحمل زحمات زیادی می‌شوند که هرگز ملت ایران فراموش نخواهند کرد، ادامه داد: پرستاران، پزشکان، مسئولان آزمایشگاه‌ها، رادیولوژیست‌ها و ... برای کم کردن آلام مردم در حال تلاش هستند.

این مسئول یکی از جلوه‌های قدردانی از کادر درمانی کشورمان را تلاش برای رعایت بهداشت فردی، توجه به توصیه‌های آنها و در خانه ماندن دانست و اضافه کرد: تنها در این صورت است که زنجیره انتقال در کشورمان گسسته می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تاکید برای پوشش رسانه‌ای خدمات ارگان‌های مختلف در روزهای اخیر، تاکید کرد: انعکاس این سری رویدادها و فعالیت‌های صورت گرفته، به طور قطع موجب روئیدن جوانه امید در بین اقشار مختلف جامعه می‌شود.

  سرایی با بیان اینکه، دشمن همه ظرفیت رسانه‌ای خود را برای کروناهراسی به میدان آورده است، اظهار کرد: یک روز با ضبط و انتشار فیلم از یک پرستار جعلی در بین مردم رعب و وحشت ایجاد می‌کنند، روز دیگر از یک فردی که به دلیل بیماری غیر از کرونا در خیابان دچار مشکل شده است، فیلم ضبط کرده و در فضای مجازی انتشار می‌دهند.

  این مسئول بیان داشت: بنابراین رسانه‌های جمعی و دلسوز کشورمان ضمن اینکه تلاش می‌کنند، این سری مسائل را در جامعه ریشه‌یابی کرده و واقعیت‌ها را نسبت به همان رویداد انعکاس دهند، لازم است که اخبار و اطلاعات مستند، متقن و امیدبخش نسبت به وضعیت کنونی جامعه به لحاظ شیوع بیماری تولید کرده و انعکاس دهند.

 وی بر لزوم برخورد قاطعانه با محتکران لوازم بهداشتی در برهه کنونی تاکید کرد و بیان داشت: گرچه اکثریت ملت ایران نسبت به هم‌نوعان خود دلسوز و دل‌رحم هستند، ولی با این همه یک عده قلیل با سوداگری به دنبال به دست آوردن سود کلان هستند و به واسطه احتکار، گران‌فروشی و ... عرصه را برای مردم تنگ کرده‌اند.

  وی ضمن تقدیر از ورود جدی سیستم قضایی کشور و استان به این مبحث، بر لزوم تقویت و گسترش دامنه فعالیت‌ها در برهه حساس کنونی تاکید کرد و ادامه داد: نباید اجازه دهیم که تشویش ذهنی و نگرانی در جامعه شایع شود و لازمه آن در دسترس بودن همه اقلام بهداشتی و درمانی به قدر نیاز و تکافو است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار