رییس کارگروه بهداشت و درمان مجمع عالی بسیج تربت حیدریه از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در جمعیت تحت پوشش دانشگاه خبر داد و افزود: طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در جمعیت یاد شده به ۷۹ نفر رسیده که با جان باختن یک نفر دیگر، متاسفانه تاکنون ۴ نفر از این مبتلایان جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۹۲۲۷۵۳۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
سعیدرضا قنبری زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در جمعیت تحت پوشش دانشگاه خبر داد و افزود: طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در جمعیت یاد شده به ۷۹ نفر رسیده که با جان باختن یک نفر دیگر، متاسفانه تاکنون ۴ نفر از این مبتلایان جان خود را از دست داده اند.
 
وی تصریح کرد: به دفعات از مخاطرات رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه با مردم سخن گفته ایم و ضمن هشدار مجدد نسبت به وضعیت موجود، یاد آور می‌شوم مردم درصورت عدم رعایت این توصیه ها، بیماری کرونا را به یکدیگر و به عزیزانشان هدیه داده اند و کافی است برای لحظاتی خود را به جای کسانی بگذارند که عزیزی را به واسطه این بیماری از دست داده اند.
 
قنبری زاده بیان داشت: در این روز‌ها گروه کثیری از کارکنان حوزه سلامت در راستای حفظ جان هموطنان عزیز در میدان مبارزه با بیماری کرونا هستند و برای هرکدام از ما یک وظیفه اخلاقی و اجتماعی است که با مسئولیت پذیری نسبت به خود و همنوعان جان انسان‌ها را به خطر نینداخته و باعث مرگ هموطنانمان نباشیم، بدون شک در شرایط فعلی خانه امن‌ترین مکان ممکن است.
 
در حال حاضر مرکز اورژانس ذوالفقاری و بخش اطفال بیمارستان نهم دی تربت حیدریه بعنوآن مرکز بستری بیماران حاد تنفسی در نظر گرفته شده که در صورت تداوم وضع موجود علاوه بر سایر بخش‌های بستری بیمارستان، بیمارستان‌های ۵۵۱ تیپ ۱۷۷ ارتش و تامین اجتناعی نیز بعنوان معین به کادر درمانی منطقه افزوده خواهد شد.
 
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تحت پوشش قراردادن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به بالغ بر نیم میلیون نفر در جنوب خراسان رضوی خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی ارایه می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها