خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) آبیک خبر داد:

تولید 100هزار ماسک در دو کارگاه تولیدی در آبیک تا دو هفته آینده

رضا پاریاب از تولید 100هزار ماسک در دو کارگاه تولیدی در آبیک طی دو هفته آینده خبر داد و اولویت بندی توزیع ماسک ها را اعلام کرد‌.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۷۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲

‍ به گزارش خبرگزاری بسیج رضا پاریاب جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مجموعه سپاه و بسیج که همراه با سایر مجموعه ها و مسئولان شهرستان با تشکیل قرارگاههای مقابله با کرونا اقداماتی داشتند اظهار داشت: با امضای تفاهم‌نامه با شبکه بهداشت و برگزاری جلسات آموزشی و تشکیل تیم های مراقبت به مبتلایان کرونا مراجعه و بسته های بهداشتی و توصیه های لازم ارائه می شود. 

وی افزود: همچنین تیم های نظارتی بر اصناف با تولیت بسیج پیشکسوتان ، اصناف و شبکه بهداشت ضمن مراجعه حضوری توصیه های لازم را عنوان کرده و اکثر اصناف توجه لازم را دارند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان آبیک در ادامه ضدعفونی کردن معابر و سطح شهر اشاره کرد و گفت: با محلول هایی که از نیروگاه شهید رجایی تحویل گرفته می شود، بخشی از این کار با مشارکت شهرداری و بخشی هم توسط حوزه های بسیج صورت گرفته است.

پاریاب در ادامه در خصوص تولید ماسک در شهرستان اظهار داشت: با کمک و مشارکت مسئولان و نهادهای مردمی و خیرین توانستیم ۲ کارگاه تولید ماسک در شهر آبیک و خاکعلی راه اندازی کنیم که از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعال هستند. 

وی گفت: این کارگاهها با حضور برادران و خواهران بسیجی روزانه ۴ هزار ماسک تولید می کنند و مقرر شده تا یکصد هزار ماسک تولید کنیم. 

پاریاب در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری آریا در خصوص اینکه مردم می پرسند این ماسک ها به کجا داده می شود، اظهار کرد  : فعلا به مرحله توزیع نرسیده ایم و با توجه به دستورالعمل قرارگاه مرکزی استان متناسب با سیاست های مربوطه بعد از استریل شدن بر اساس اولویت به بیمارستان ها، مراکز درمانی و بین مردم توزیع خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می شود در یک بازه دو هفته ای این کار انجام شود و در فاز اول به ۲۵ هزار ماسک برسیم توزیع خواهد شد. 

وی در خصوص جزئیات تولید ماسک ها اظهار کرد: ماسک های مذکور سه لایه است و از لحاظ بهداشتی و مواد اولیه بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت بوده و لایه های بیرونیو درونی ماسک ها از پارچه های اسپان باند و میت بلوند می باشد. 

جانشین فرمانده سپاه شهرستان آبیک در پایان ضمن تشکر از مسئولان شهرستان ، خیرین و نیروهای جهادی و روحانیت که پای کار آمدند اظهار داشت: امیدواریم با همکاری همه مجموعه ها بتوانیم از این مقطع نیز همچون سایر بحران ها با موفقیت عبور کنیم.

 

۶۰۰۱انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها