مصطفی
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: تمامی مبادی استان توسط نیروهای امدادی و نظامی و انتظامی کنترل می‌شود و از ورود پلاک‌های غیر ایلامی به استان جلوگیری به عمل می‌آید.
کد خبر: ۹۲۲۷۹۵۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در بازدید از مبادی ورودی استان و اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان چرداول، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با وجود تلاش همه جانبه مسوولان برای مقابله با ویروس کرونا، اما متاسفانه هنوز برخی از مردم خطر این ویروس را جدی نگرفته و در حال مسافرت و دید و بازدید هستند.

 وی افزود: یکی از علتهای اصلی گسترش ویروس در روزهای اخیر در استان حضور برخی مهمانان و نیز مسافرت مردم است که کار را برای همه سخت کرده و نیاز است در این مورد مردم عزیز ما تجدید نظر کنند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: این شرایط باعث شده تا شرایط استان در وضعیت قرمز قرار بگیرد و واقعا باید همه مردم در کنار مسوولان برای ریشه کنی این بیماری تلاش و برای قطع زنجیره بیماری کمک کنند.

 سردار شاکرمی ادامه داد: تمامی مبادی استان توسط نیروهای امدادی و نظامی و انتظامی کنترل می‌شود و از ورود پلاک‌های غیر ایلامی به استان جلوگیری به عمل می‌آید. 

ارسال نظرات