مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: حاج ذوالفقار ذوالفقاری خیر مه ولاتی ۶ میلیارد ریال جهت ساخت ۴ واحد ۸۵ متری زیست پزشک در بیمارستان امام رضا علیه السلام شهرستان مه ولات کمک کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۵۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
 محتبی خلوصی،در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: مبلغ اهدایی از سوی خیر نیک اندیش حاج ذوالفقار ذوالفقاری صرف ساخت واحد‌های مسکونی جهت استقرار پزشکان و اجرای این پروژه توسط مرکز خیریه منفرد که یکی از خیرین شاخص منطقه و حوزه سلامت است در بیمارستان امام رضا علیه السلام ساخته می‌شود.
 
وی با بیان اینکه حمایت‌ها و همکاری خیرین سلامت نقش موثری در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت و رفع مشکلات بیماران دارد از خیرین سلامت دعوت کرد این شبکه را در اجرای طرح‌های عمرانی و تجهیز و کمک به بیماران یاری کنند.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: عملکرد قابل تقدیر خیرین درعرصه سلامت در این شهرستان باعث افزایش خدمات بهداشتی درمانی مردم در این مه ولات شده است.
 
وی با بیان اینکه دو پروژه مرکز جامع سلامت شهر شادمهر، ستاد شبکه و مرکز جامع سلامت شهری و روستایی حاج عیسی شیردل در شهر فیض آباد در دست اقدام است افزود: با مشارکت خیران و استفاده از ظرفیت مردمی می‌توان گام‌های اثربخش در زمینه بهداشت و درمان برداشت.
 
شبکه بهداشت و درمان مه ولات با جمعیت حدود ۶۰ هزار نفر زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه است و دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف بهداشتی درمانی به مردم ارایه می‌دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها