مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان :

سپاه همواره در خدمت مردم و نظام اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه زنجان گفت : سپاهیان عزیز از بدو تشکیل این نهاد مقدس همواره با ایثار و شجاعت در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های الهی و انسانی ذره ای کوتاهی ننموده و همواره در خدمت مردم و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۲۸۱۵۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سپاه خار چشم دشمنان است و خدمت پاسداران به مردم وظیفه ذاتی این نهاد مقدس است.

وی افزود: برای تداوم مسیر انقلاب باید به نسل‌های بعدی سپاه، فرهنگ ایثار و شهادت را به نحو مقتضی تبیین نمود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به جهاد پاسداران انقلاب اسلامی گفت:: سبزپوشان سپاه با تجربه‌ای که از ۸ سال دفاع مقدس داشته اند، امروز در اوج اقتدار می‌باشند، بگونه‌ای که ارتش تروریستی آمریکا و مزدورانش و هم پیمانانش جراُت تعرض به میهن عزیزمان را ندارند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه زنجان با اشاره به معنویت و خدمت در سپاه گفت:: سبزپوشان حریم ولایت علوی در هر زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشته، با روحیه جهادی و مخلصانه و بدون منت به یاری مردم عزیز شتافته اند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های سپاه در امر مبارزه با ویروس کرونا افزود: این روز‌ها هم که مردم عزیزمان درگیر ویروس کرونا هستند پاسداران و بسیجیان گرانقدر بصورت شبانه روزی در کنار وزارت بهداشت مشغول خدمت رسانی مانند ضدعفونی معابر شهری و روستایی، ایجاد نقاهت گاه‌ها و نیز توزیع اقلام مواد غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان هستند.
ارسال نظرات