منتخب مردم بردسکن تاکید کرد: مسئولان نباید نامگذاری سال جهش تولید را فقط در شعار خلاصه کنند.
کد خبر: ۹۲۲۸۲۴۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: جهش به معنای حرکت سریع و تند است که تاکنون در حوزه تولید محقق نشده بود.
 
وی بیان کرد: جهش تولید در همه حوزه‌ها باید جنبه اجرایی پیدا کند و قوای مقننه، مجریه و قضاییه هریک باید در حوزه خود در جهش تولید گام بردارند.
 
منتخب مردم بردسکن افزود: اگر خواسته باشیم جهش تولید جنبه اجرایی پیدا کند باید موانع تولید بررسی و بروکراسی‌های اداری که مانع جهش تولید می‌شود را حذف کنیم و نسبت به بهبود محیط کسب و کار و مبارزه با فساد‌های اداری اقدام شود.
 
حجت الاسلام نیک بین عنوان کرد: با جهش تولید باید جلوی واردات گرفته شود و واحد‌های تولیدی نیمه تمام و یا واحد‌هایی که زیر ظرفیت کار می‌کنند آن‌ها را به چرخه تولید وارد کنیم.
 
وی بر ایجادامنیت سرمایه گذاری و قانون‌های پایبند و سوق دادن نقدینگی‌ها در مسیر خودش تاکید کرد و گفت: پای کار آمدن شرکت‌های دانش بنیان خود می‌تواند در حوزه تولید نقش بسزایی را ایفا کنند که می‌طلبد کارخانه‌ها وواحد‌های تولیدی هر یک پیوست علمی داشته باشند.
 
وی اظهارداشت: متاسفانه یکی از مشکلات در حوزه تولید سیاست‌های بانکی است که باید این مهم اصلاح شود و قوانین نیز ثبات داشته باشد نه اینکه آنچنان مشکلات در حوزه تولید وجود دارد که صاحبان سرمایه از تولید کردن صرف نظر می‌کنند.
 
حجت الاسلام نیک بین از دیگر راهکار‌های تحقق جهش تولید را حمایت از تولید کنندگان، گسترش و توسعه بازار‌های هدف و تنظیم بین عرضه و تقاضا بیان کرد.
 
وی به شعار رونق تولید اشاره کرد و گفت: علی رغم همه مشکلات مقام معظم رهبری از تحقق این شعار ابراز رضایتمندی کردند، ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب در تولید هنوز فاصله داریم که برای تحقق این مهم نیازمند یک بسیج همگانی در کشور هستیم.
 
وی افزود: نامگذاری سال‌ها همانند زنجیره‌ای هستند که به یکدیگر متصل و درواقع مکمل یکدیگر می‌باشند که اگر هر کدام اجرایی نشود در حوزه تولید با مشکلاتی مواجه خواهیم شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها