خبرهای داغ:
معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج )گفت: روزانه بیش از ۲۵۰۰بسته مواد ضدعفونی و ژل به همراه ماسک و دستکش در قالب بسته های بهداشتی مقابله با کرونا از طریق معاونت بهداشت درمان سپاه استان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۸۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰

حبیب الله سیاهکالی معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن تبریک روز پاسدار در گفتگو با  خبرنگار بسیج گفت: با اعلام خبر گسترش ویروس کرونا در چین، معاونت بهداشت و درمان سپاه برای مواجهه احتمالی با این بیماری تدارکات لازم را اتخاذ کرد، تا بتواند به عنوان بازوی کمکی در کنار ملت و دولت باشد. روز پنجم اسفند ماه اعلام اپیدمی این بیماری در میان مردم بود و  سپاه آمادگی خویش را برای مواجهه با این بیماری تقویت کرده بود و زیرساخت هایی را تدارک تا بتواند از شیوع آن جلوگیری کند.

 

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی که دانشگاه علوم پزشکی با سپاه استان انجام داد، جهت راه اندازی بیمارستان رحیمیان سپاه استان اعلام آمادگی کرد و با کادر درمانی خویش و جامعه بسیج پزشکان خود جهت مقابله با کرونا راه اندازی شد، در این فرآیند ۱۱۷۸نفر با دارا بودن علایم بیماری به بیمارستان مراجعه کردند، ۲۷۸ نفر آزمایش دادند، ۲۸۴ نفر سی تی اسکن انجام دادند. افرادی که بیماری آنها پس از آزمایش مشکوک به کرونا بودند نیز توسط آمبولانس به قزوین اعزام شدند تا بستری شوند.

 

دکتر سیاهکالی در پایان افزود: بیش از ۳۶ نفر روزانه به بیمارستان رحیمیان مراجعه می کنند و از خدمات آن بهره مند می شوند، راه اندازی بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه صاحب الامرعج توانسته میزان مراجعات به قزوین را کاهش دهد و شهرستان البرز در خصوص ابتلا به بیماری و مراجعه بیماران تفاوت چندانی با قزوین نداشته است که سه دستگاه آمبولانس در قالب خدمات اورژانسی در ببمارستان رحیمیان فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام /۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها