خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به خدمات و ایثارگری های پاسداران و جانبازان در تمام مقاطع، اظهار کرد: این روزها زحمات شما و همکارانتان را در ستاد مبارزه با کرونا شاهد هستیم و هرکجا حضور دارید بسیار مفید و موثر بوده و کارها را به شیوه مطلوب انجام می دهید.
کد خبر: ۹۲۲۸۶۸۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار به اتفاق فرمانده نیروی انتظامی، جانشین فرماندهی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار، اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری شاهرود و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم انجام شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، حضرت امام سجاد(ع) و همچنین روز پاسدار و روز جانباز به نمایندگی از مردم و مسئولان شاهرود از این فرمانده سپاه و همکاران قدردانی و سپاسگزاری کرد.
وی با اشاره به خدمات و ایثارگری های پاسداران و جانبازان در تمام مقاطع، اظهار کرد: این روزها زحمات شما و همکارانتان در قرارگاه های مردمی، نقاهتگاه و ستاد مبارزه با کرونا را شاهد هستیم و هرکجا حضور دارید بسیار مفید و موثر بوده و کارها را به شیوه مطلوب انجام می دهید.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه اکنون شرایط شهرستان در مبارزه با کرونا بهتر از روزهای پیش است، تصریح کرد: در حوزه درمان آرامش کارکنان بیشتر شده و اضطراب و نگرانی کادر درمان بسیار کاهش یافته است.
فخری اضافه کرد: در حوزه بهداشت و پیشگیری، سپاه، شهرداری و شورای شهر، ارتش، نیروی انتظامی، گروه های جهادی و نهادهای مردمی زحمات بسیاری کشیدند و با توجه به این تلاش ها ورود به بیمارستان در شاهرود کاهش یافت.
حضور سپاه در هر کجا مفید، موثر و مطلوب
ارسال نظرات
پر بیننده ها