خبرهای داغ:

بهبود ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا در شاهرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بهبود ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا در شاهرود خبر داد و گفت: ۲۱۵ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در طرح غربالگری شرکت کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۸۹۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
بهبود ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شاهرود تا ۱۱ فروردین ماه اظهار کرد: تا امروز پاسخ آزمایش ۳۶۲ نفر مثبت اعلام گردیده و ۲۸۹ نفر یعنی ۸۰ درصد از آنان بهبودی یافته اند.
وی افزود:در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس تاکنون ۲۱۵ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه مورد غربال و ارزیابی قرار گرفته اند و ۸۵% کسانی که اطلاعات سامانه salamat.gov.ir را تکمیل نموده اند پیگیری فعال شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد:علاوه بر این براساس برنامه ابتکاری این دانشگاه بیش از دوازده هزار تماس اطرافیان موارد مشکوک و مبتلای قطعی مورد پیگیری و رصد فعال قرار گرفته و همچنین بیش از ۹۰ درصد موارد بیمارستانی در زمان ترخیص، خود و حداقل یکی از اعضای خانواده آنان آموزش دیده اند و تجهیزات حافظت فردی در اختیار آنان قرار گرفته و تا ۱۴ روز بعد از ترخیص تحت پیگیری خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها