فرمانده سپاه تربت حیدریه:

گشت‌های امنیتی محله محور بسیج تربت حیدریه تغییر ماموریت داد

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماموریت گشت‌های امنیتی محله محور بسیج به گشت‌های سلامت محله تغییر یافته تا در کنار مدافعان سلامت و همکاری مردم زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع شود.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۲۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
 
سرهنگ پاسدار علی نیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: بسیج بعنوان بازوی نظام یکی از ظرفیت‌های اساسی و بی بدیلی است که می‌تواند در هر عرصه‌ای که کشور به آن نیاز دارد مجاهدانه و خالصانه وارد میدان شود و با استناد به این ظرفیت مردمی بسیاری از مشکلات و چالش‌ها نیز برطرف شود.
 
وی تصریح کرد: روزی نظام مقدس جمهوری اسلامی از ظرفیت و پتانسیل بسیج برای امنیت در داخل شهر‌ها استفاده کرد و هم اکنون نیز این رویه ادامه دارد، روزی در جبهه‌های دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله، روزی در زدودن غبار فتنه از چهره کشور و امروز نیز در کنار مدافعان سلامت و کادر درمانی مجاهدانه وارد میدان شده است.
 
نیک یاد بیان کرد: از همان ابتدای اعلام شیوع ویروس منحوس کرونا در تربت حیدریه، تمام توان جهادی و امکانات بسیج و گروه توپخانه ۶۱ محرم در خدمت مردم قرار گرفت، ظرفیت‌هایی برای رفع آلودگی‌ها از سطح شهر‌ها و روستا‌ها و ضدعفونی مکان‌ها و معابر که به کمک مدافعان سلامت و کادر درمانی داننشگاه علوم پزشکی متطقه تربت حیدریه آمدند.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: بر همین اساس و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماموریت گشت‌های امنیتی محله محور بسیج به گشت‌های سلامت محله تغییر یافته تا در کنار مدافعان سلامت و همکاری مردم زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع شود.
 
وی با بیان اینکه بسیجیان روزی در لباس امنیت و امروز نیز در جهاد سلامت به خدمت رسانی خود ادامه می‌دهند، افزود: در این ماموریت که تحت مدیریت واحد قرارگاه مردمی پدافند زیستی حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود، ۵۵ تیم پایگاه محور به همراه سایر گروه‌های جهادی، هیئتی، طلاب و روحانیون با ۲۰ خودرو و ۸۰ دستگاه سم پاش در سطح شهر هر شب با تحویل مایع ضد عفونی کننده از دستگاه‌های ذیربط بصورت محله محور نسبت به گند زدایی و ضدعفونی محله‌ها و معابر شهر اقدام می‌کنند.
 
نیک یاد ادامه داد: در روستا‌ها هم هر روستا توسط بسیجیان پایگاه و با مشارکت دهیاری ها، خانه‌های بهداشت و اهالی اقدام به ضدعفونی معابر می‌کنند. وی از کسانی که در خانه سم پاش کوله‌ای و یا دستی دارند دعوت کرد که به این جهاد بپیوندند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها