فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

جهش تولید، کلیدی برای تقویت حوزه تولیدات داخلی و حل معضلات فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اگر مشکلات اقتصادی حل شود، بسیاری از مشکلات که ما امروز با آن دست به گریبان هستیم حل خواهد شد و جهش تولید در واقع کلیدی است برای باز کردن بسیاری از معضلاتی که در جامعه وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۳۱
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار نیک یاد در جلسه قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا این ناحیه با اشاره به راهبرد سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: چند سالی است که مقام مظم رهبری با این نامگذاری مسیر حرکت دولت و ملت را مشحص می‌کنند و هر ساله این نامگذاری برکات فراونی برای کشور داشته است.
 
وی گفت: با توجه به مسایل اقتصادی و تحریم‌ها که تمام حوزه‌های کشور را تحت تاثیر خود قرارداده است، مقام معظم رهبری، حوزه اقتصادی را به عنوان راهبرد سال طی چندین سال اخیر نامگذاری کردند که در واقع با این تدبیر ایشان، چیزی را که دشمن به عنوان نقطه ضعف یاد می‌کند ما آن را تبدیل به نقطه قوت تبدیل کنیم.
 
نیک یاد اظهار کرد: فلسفه این است که اگر تولید، رونق و جهش یابد بسیاری از مشکلات ما از جمله معضل بیکاری حل شده، اشتغال به معنای واقعی تحقق یافته و ارزش پول کشور بالا رفته همچنین تورم کاهش یافته و چرخ اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها به حرکت در می‌آید و لذا از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری امسال، راهبردی هوشمندانه بوده که طبیعتا هم دولت وظایف مهمی در این زمینه دارد و هم مردم می‌توانند در راستای تحقق آن تلاش نمایند.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به تاثیر جهش تولید بر تقویت امور فرهنگی عنوان کرد: مشکلات فرهگی در کشور وجود دارد که یکی از ریشه‌های آن بحث بیکاری و عدم اشتغال است و طبیعتا با جهش تولید و تقویت پایه‌های تولید و اقتصاد کشور، بسیاری از معضلات اجتماعی کمرنگ شده و بعضا ریشه کن خواهد شد.
 
وی گفت: اگر مشکلات اقتصادی حل شود، بسیاری از مشکلات که ما امروز با آن دست به گریبان هستیم حل خواهد شد و جهش تولید در واقع کلیدی است برای باز کردن بسیاری از معضلاتی که در جامعه وجود دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار