خبرهای داغ:

از بعداز ظهر ۱۲ فروردین هیچ خودرویی اجازه ورود به مهدیشهر را ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: از بعداز ظهر ۱۲ فروردین هیچ خودرویی اجازه ورود به مهدیشهر را ندارد
کد خبر: ۹۲۲۸۹۸۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
‍ به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر حبیب‌الله خجسته‌پور در حاشیه بازدید از ورودی شهرستان مهدیشهر و در نشست مشترک با فرمانداران سمنان و مهدیشهر اظهار کرد: براساس تدابیر اندیشیده‌شده از بعد از ظهر روز ۱۲ فروردین هیچ خودرو غیربومی اجازه ورود به شهرستان مهدیشهر را ندارد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین براساس تدابیر اندیشیده شده از بعد از ظهر روز ۱۲ فروردین امکان خروج وسایل نقلیه از شهرستان سمنان به سمت شهرستان مهدیشهر نیز امکان‌پذیر نخواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هدف از اجرای طرح‌هایی از این دست تسریع در ریشه‌کنی کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال این ویروس است.
خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان با بازدید از وروری‌های شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر از نزدیک در جریان حُسن اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قرار گرفت.
به گزارش بسیج، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا ویروس در کشور انجام شد و اکنون در تمامی ورودی شهر‌های استان طرح‌های کنترل و فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها